Praatjes en Plaatjes
Het Grand Caf
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 532, 533, 534  Volgende Plaats reactie

Langetinus

Superlid
Superlid
Antw.: 3903
Zo Jan 09, 2011 10:33 pm Reageer met quote

Welkom op het topic: 'Praatjes en Plaatjes'. Ieder die hier gezellig een praatje wil komen maken is van harte welkom. Ook leuke, mooie of ontroerende foto's kun je hier kwijt. We starten dit topic om samen gezellige momenten te beleven.
Ik zet er om mee te beginnen maar een mooie zonsondergang op.

Picture resized

Laatst aangepast door Langetinus op Do Jan 13, 2011 12:26 am, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

kortekee

Superlid
Superlid
Antw.: 4056
Zo Jan 09, 2011 11:43 pm Reageer met quote

Yoyca begint met een plaatje, dan begin ik maar met een praatje.
Mijn jongste dochter (Mylne) en haar vriend (Ricardo) zijn na 11 maanden bij ons gebivakkeerd te hebben, vorige maand met hun hondje en twee katten naar hun eigen stekkie vertrokken.
Nog maar net op tijd, want aanstaande woensdag is de uitgerekende datum van de geboorte van hun eerste kindje.
Nu er dus heel veel spullen met ze mee verhuisd zijn, krijgen wij in huis weer wat meer ruimte.
Dat betekent ook, dat ik weer eens het een en ander ga herindelen, opruimen, uitzoeken en wegdoen.
Voorlopig dus genoeg te doen.
Ga ik straks lekker met een opgeruimd en "leeg" huis het voorjaar in!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Langetinus

Superlid
Superlid
Zo Jan 09, 2011 11:55 pm Reageer met quote

@Kortekee: Ik zal eens gauw naar haar nieuwe huis gaan kijken. Misschien kan het nog net voordat de baby geboren is. Jij hebt dus genoeg te doen, daarom hangt mijn haar nu zowat op mijn knien!!! Ben blij als het woensdag is, maar....wie weet wordt dan juist de baby van je dochter geboren! Laughing

kortekee

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 12:24 am Reageer met quote

Ach meid..., je moet maar denken: dan blijven je knien lekker warm!!! En zeg nou zelf..., da's niet verkeerd!
Dat bezoekje...moet je haar zeker effe brengen. Ze zal het leuk vinden.

Langetinus

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 12:39 am Reageer met quote

Dat kan nou allemaal wel, maar ik heb helemaal geen last van koude knien! Ik kan inmiddels zowat vlechten maken Exclamation

kortekee

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 12:50 am Reageer met quote

Oh gaaf.......
Die stonden je vroeger al zo leuk.......!!

Langetinus

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 1:37 am Reageer met quote

Hahaha...daar was jij jaloers op he!! Laughing Daarom trok je er altijd aan! Evil or Very Mad

sanar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 2829
Ma Jan 10, 2011 9:00 am Reageer met quote

DAMES.................RUSTIG!!!!!!!!! Net een nieuwe topic en dan nu al kissebissen!!!! Maar....d'r haar moet echt geknipt worden, hoor!! VERknipt mag ook! Grijnzzzzzzzz!
Hee Annette....maak je wel foto's van Mar? Eentje van 'ervoor' en eentje van 'erna'?? Dan kun je ze hier plaatsen!!!!
Wat denk je....komt je tweede kleindochter op tijd? Spannend, he? Wat zul jij raar opkijken als het toch een jongetje wordt! Proest.....kan-ie in april z'n roze jasje aan! Hahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Oh......ik moet naar beneden....ff mijn kip tot de orde roepen. Tgggg, die zit nu al weer de halve buurt bij elkaar te kakelen!!! Tot later.....ik heb vergadering en ben pas rond half 6 thuis. Misschien gebeurt er wel wat leuks in groep 8 vandaag???? Offe.....krijg ik het weer aan de stok met Annelies?? Ik zal uitgebreid verslag doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

kortekee

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 1:03 pm Reageer met quote

Ik zou maar eens een gehoorzaamheidtraining gaan doen met die kip van jou, San! Zo krijg je straks ruzie met de buren.
Of ik denk dat mijn kleindochter op tijd komt??
Daar kan ik niks zinnigs over zeggen, maar Apie denkt dat ze vandaag geboren zal worden.
Een foto van Mar van voor en na de "behandeling" , dat zal ze me niet in dank afnemen.

Allemaal een gezellige dag.

Langetinus

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 2:16 pm Reageer met quote

Grinnnn...niks foto's van mij!!! Niet van voor en niet van na de behandeling!!!

Zou je er geen haan bijkopen San? Misschien houdt dat harde kakelen dan op. Ik hoop voor je dat zij zo tegen Pasen toch wel een ei gelegd heeft voor je.
Ben benieuwd of er vandaag een achternichtje geboren gaat worden. Very Happy

sanar.1

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 10:14 pm Reageer met quote

Voel jij je wel lekker.......tggg.....een HAAN erbij!!!!!??? Dan kan ik mezelluf niet meer verstaan, joh! Nee.....ze blijft alleen en ook de eieren pak ik af. GEEN kuikens die de boel gaan vervuilen hier in huis!
Jammer voor haar....het is niet anders! Jaaaaa....ik ben KEIhard wat dat betreft!
Overigens liep de vergadering weer lekker uit....om 10 over half 6 was ik hier binnen.
En vanmorgen...............GLAD!!!!!! Levensgevaarlijk!!! Niet hier maar wel in de Nieuwersluisstraat. In groep 8 was natuurlijk geen lol te beleven, maar misschien morgen dan...in groep 1???
We kregen van Annelies (ze had me vast liever overgeslagen!! Grijnzzzz!!) allemaal een cadeautje van de Haagse Scholen voor onze 'inzet'.
BRAAK.........pappen en nathouden die handel.
Ik heb nog niet eens gekeken wat erin zit....'t is van Ici Paris.
Ik heb WEER wat gevonden via Marktplaats!!!!! Oh ja??? JAAA!!!
Iemand die me gaat helpen met het invullen van de belastngpapieren!
Hoe hij heet..... (ook weer ZOOOOO toevallig)..... Peter (v.d.)Kooij!!
Nou dat MOET goed komen, toch????
Komt je kleindochter vandaag al Annette........nee joh....vast niet! Dat wordt vast woensdag of later!??? Wedden?????
Oh jaa....nog wat....ik had toch die dvd voor Yolan gekocht voor haar verjaardag morgen??? HEEFT ZE 'M ZELLUF.....gelukkig GELEEND van de bieb! Niet gekocht dus!!! Ik geloof dat ze 'm niet zo denderend vond????? Kweetut niet (zeker.) Ik heb nog een nieuwe tube met een maskertje liggen....die doe ik er dan maar bij. Vindt ze misschien WEL leuk?? Ik ga nog weer ff naar beneden..........mijn kip wil aandacht!!!! GRIJNZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!

Langetinus

Superlid
Superlid
Ma Jan 10, 2011 10:58 pm Reageer met quote

Ach die arme Spikkeltje! Jij gunt haar ook niet veel, gezelschap van een haan mag ze niet. Jij moet toch vroeg op dan vergeet je je wekker ook niet meer op tijd te zetten, want je hebt geen wekker meer nodig! Nu worden ook nog haar eieren bij haar weggehaald. Terwijl er zonder haan toch geen kuikens geboren worden, al broed ze tot ze een ons weegt! Laughing
Al met al was het dus weer een lange dag voor jou vandaag. Tja...zo gaat dat vaak, pappen en nathouden. Toen ik nog bij de pliesie werkte kregen we zo nu en dan ook een leuke gratificatie voor onze inzet. Dat was dan meestal in de vorm van een kadobon. Wij vonden dat best leuk want dat was echt een spontane actie. Niks gepapt en niks nat gehouden! Laughing
Met zo'n naamgenoot moet dat vast helemaal goedkomen straks met die belasting(teruggave)!
Wat yolan betreft....misschien had ze een kadootje van Ici Paris ook wel leuk gevonden. Rolling Eyes

kortekee

Superlid
Superlid
Di Jan 11, 2011 12:47 am Reageer met quote

Ja San..., Mar heeft gelijk.
Laat dat beest toch lekker op haar eieren zitten als ze dat zo leuk vindt! Maar nee...., jij hebt natuurlijk weer zin in Foe Yong Hai en dan moet zij eraan geloven......!!!!
Als dat zo doorgaat moeten Mar en ik nog maar eens in conclaaf wat betreft verlenging van de adoptie!!!
v.d. Kooij..., waar ken ik die naam toch van??
Weet je zeker dat dat wel een goeie is?
Als jouw presentje iets is van ICI Paris..., dan zou ik het maar snel openmaken!!
Hier was het ook gladachtig vanmorgen, maar gelukkig hoefde ik niet noodzakelijk de deur uit.
Nee San..., er is nog geen kleindochter in directe aankomst.
Mylne houdt het graag spannend.

Ik zeg alvast welterusten; ga lekker op tijd mijn mandje in vanavond.

akobu

Stamgast
Stamgast
Antw.: 710
Di Jan 11, 2011 1:37 am Reageer met quote

Hallo praatjesmaaksters............. Wt'n gedoe over een KIP zonder HAAN! San, wil je cht geen haan erbij? Dat geloof ik n.l. niet, want
je haalt allerlei vreemde (snoes)hanen in huis. N een haan die Peter
(v.d. Kooij) heet en eerder ook al een haan met de naam Peter. Zoek je ze uit met die naam? Internet is onuitputtelijk, h?
Die 2 zussen doen het anders ook leuk op deze nieuwe site. Mar, ik kijk
toch cht uit naar een foto, nee 2 foto's van jou, hoor. Zal me dat een
goeie bladvulling geven.......... Annet, doe je best om haar te pakken
te nemen!! Je hebt er nog alle gelegenheid voor nu je nieuwste kleindochter zich nog niet heeft laten zien. Want dn kom je natuurlijk tijd tekort en is er geen tijd meer voor de manen van Mar.
Veel plezier (dat vooral) gewenst met de praatjes en plaatjes. Very Happy

Langetinus

Superlid
Superlid
Di Jan 11, 2011 1:51 am Reageer met quote

@mw. Kooij: Ten eerste, wat SUPERLEUK dat u gereageerd heeft! En Ja San loopt al een poosje rond allerlei hanen te kakelen! Dat was mij ook al opgevallen. Laughing Maar nee hoor, ik zie er niet uit met dat lange haar, van mij geen foto's hier. Nu even niet!!! Shocked
Vanavond dacht ik even dat ik een achternichtje zou krijgen, maar...ik had het helemaal mis. Toen ik Annet belde zei ze dat ze op dat moment even niets kon zeggen maar ze zou me later even terugbellen. Ik hoorde allerlei geroezemoes en dacht...die zit in het ziekenhuis, bij haar bevallende dochter. Maar nee, later bleek dat ze ergens anders zat. Wie weet krijgen we daar nog wel een verslag van later, en heel misschien wat foto's..???? Allemaal weltrusten voor nu, en sweet dreams.

sanar.1

Superlid
Superlid
Di Jan 11, 2011 9:00 am Reageer met quote

Krijg nou de 'hik'............ene AKOBU reageert hier zomaar!!!! Kep geen flauw idee wie dat is! Jullie?????? Ze zit meteen mee te kakelen over snoeshanen etc. Tggggggg...........waar haalt ze 't vandaan.......ik heb niks met hanen....alleen maar met 1 kip!
Die gaat vandaag voor me aan de slag.......stof afnemen, de ramen zemen en de voortuin vegen! Dat wil ze zelluf en van mij mag ze!! Daarom haal ik die eieren ook steeds weg....dan hoeft ze niet te broeden maar maakt ze zich nuttig in huis! Gratis, he??? Ze krijgt al kost en inwoning dus daar moet ze dan ook maar wat voor doen.

Groetjes en een gezellige dag vandaag!!!!!!!!!!!!!!

kortekee

Superlid
Superlid
Di Jan 11, 2011 11:54 am Reageer met quote

Volgens mij ken jij ze best San!!!
Jemig wat is die kip groot!!!
Pas je nou zelf nog wel in bed?? Want ik heb begrepen dat ze jou plekkie ingepikt had.....
Wat een leuk jasje heeft ze aan.
Zoiets heb ik vorige week voor Tigri gebreid. (Het hondje van Mylne)
In camouflage-kleuren. Compleet met col.
Je lacht je slap als hij het aan heeft.

Wel makkelijk zo'n huishoudkip hoor, als jij vanmiddag moe uit school komt, is je hele huis gedaan!! Misschien neem ik er toch ook maar n.
Maar nu ga ik er als een haas vandoor.
De hond moe nog uit en ik moet werken,

Doei, doei!!!!!!

akobu

Stamgast
Stamgast
Antw.: 710
Di Jan 11, 2011 9:14 pm Reageer met quote

Dag Annette,
van harte gefeliciteerd met de voorspoedige geboorte van je kleindochter. Zo te zien is het een "mooie meid". Je had ook niet
anders verwacht, denk ik.
Ook de felicitaties hierbij aan je dochter en schoonzoon. Voor mij
zijn ze volkomen onbekend, maar door de verhalen van San toch
niet hleml.
Groetjes.
mw. Kooij

Groningsaapje

Superlid
Superlid
Antw.: 5904
Di Jan 11, 2011 9:18 pm Reageer met quote

Zo stelletje struikrovers.!!! Eindelijk heb ik jullie ontmaskerd..
en lees dat gekte hier nog steeds de boventoon voerd..
--
Joepie !! Annette is eindelijk oma en ik kreeg al wat mooie fotos.
Ik zal ze niet plaatsen hier omdat ik dat aan oma over laat.
Heb wel al op welterusten een paar gezet..Hoop maar dat je daar dan ff gaat kijken als je- je nieuwschierigheid niet meer kunt bedwingen .
--

Picture resized
Sorry Annette kon het niet laten ..ze is zo mooi..
Zet jij de rest er maar op..
--

Zo zit je binnen en zo lig je er uit..

Picture resized
Maar...Oma kan weer rustig een boekie lezen..de kleine is veilig geland...Proficiat ook aan de ouders.

Picture resized

Picture resized
Veel plezier van je en met je kleinkid(s)

De beste road bewoar 'k veur mie zulf.

sanar.1

Superlid
Superlid
Di Jan 11, 2011 9:35 pm Reageer met quote

Zegt ze dat ze gaat werken!!!!! Noem jij dat werken........je kleindochter bewonderen?????????
Meid....wat IS het een schatje!!!!! Ik had de foto's doorgestuurd naar die (vreemde) AKOBU........is ze me gedorie nog voor ook, met een reactie!!!!!
Maar.................zowel jij als Willem (trouwens iedereen in jullie omgeving) VAN HARTE MET DIT SCHATTIGE MEISKE!!!!

Ik KON het niet laten om deze ook maar hier neer te zetten..........

GRIJNZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heee........hoe voelt oud-tante Mar (met de nadruk op OUD!!!!) zich??? Toch wel een beetje trots, he??? En als je dit durruft te beamen......ben je echt een OUWE tante (lees TAART of TANG!!).....hier MOET je gewoon SUPER trots op zijn!!!!!
Wat een beauty!!!!!!!

Heeeee.............Apie........je hebt ons gevonden??? Wat leuk, joh!
Misschien vind je het wel leuk om hier ook (af en toe???) je gezicht te laten zien?
Behalve over die kip van mij (ook een schatje, hoor!!) gaat het nu natuurlijk veel over deze schitterende baby. Ik hoop haar binnenkort in het 'echt' te zien!
En idd.............hier viert de idioterie weer HOOGTIJ!!!! Ik geniet ervan!!!

Pagina 1 van 534 Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 532, 533, 534  Volgende

Plaats reactie