Politiek,50+ netwerk
Archief Vijftigplusser.nl
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

bonne

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Zo Jan 09, 2011 9:19 pm Reageer met quote

Politiek en vrienden netwerk.

Krijg ik een Privé bericht om “Ultiem” aan mijn vriendenkring toe te voegen. Blijkt propaganda te wezen voor iemand die het pluche in Den Haag wil veroveren. Naar mijn gevoel is dit een onjuiste manier om gebruik te maken van het 50+ netwerk. Nog even en we worden bestookt door allerhande mensen die voor zich zelf, trachten er beter van te worden. Dat beheerders van dit medium dit toelaten!!!! Volgens mij is het 50+ gebeuren niet bedoeld voor dergelijke activiteiten. vgr bonne.
Surprised Evil or Very Mad

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8130
Zo Jan 09, 2011 9:56 pm Reageer met quote

Bonne schreef ondermeer:
"Dat beheerders van dit medium dit toelaten!!!! Volgens mij is het 50+ gebeuren niet bedoeld voor dergelijke activiteiten. vgr"

Ik denk beste Bonne, dat priveberichten buiten de verantwoordelijkheid en buiten het zicht van de beheerders van deze site vallen.
Dat je problemen hebt met zulke privéberichten begrijp ik, maar je verwijt naar de beheerder van deze site is wel erg ongenuanceerd.

Als je klachten hebt over mensen die naar jou inzicht deze site misbruiken, kan je ook een bericht naar de beheerder sturen, zodat deze zonodig gepaste maatregelen kan nemen.

Benneke

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk