Stamboom onderzoek
Stamboomonderzoek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Plaats reactie

Kino51.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 810
Di Jul 10, 2007 10:47 pm Reageer met quote

Quote:
Ik zoek de voorouders van Henricus Muyrers (Muris of Meuris), geboren te Voerendaal op 24/8/1753.

www.genlias.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

oldtimerton

Superlid
Superlid
Antw.: 1183
Wo Jul 11, 2007 8:40 pm Reageer met quote

Kino51, als je in Google zoekt typ dan het volgende om te zoeken HERICUS MUIJRERS VOERENDAAL 1753 en je vind een waslijst van namen en mogelijk ook een al bestaand genealogie of een naams vermelding van bovenstaand persoon als getuigen bij doop of huwelijk en misschien dat wat je wil. Succes Ton

Des te meer ik leer, hoe dommer ik mijzelf voel. (Tess van Rooijen)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Kino51.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 810
Wo Jul 11, 2007 9:12 pm Reageer met quote

oldtimerton, even voor alle duidelijkheid ik ben niet op zoek naar HERICUS MUIJRERS VOERENDAAL Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Maar als je nog meer overeenkomstige namen wilt vinden kan je ook op geneanet zoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

gooilander

Stamgast
Stamgast
Antw.: 132
Wo Jul 11, 2007 10:43 pm Reageer met quote

[quote="oldtimerton"]Hallo ik ben oldtimerton,

Ik heb onderzoek gedaan naar mijn voorvaders en heb een berg aan informatie gevonden
Ene mijnheer Van Helsdingen heeft enkele honderden stambomen uitgezocht in de periode 1931 - 1934. Het ging om het erfrecht van 3562 personen aan te tonen. Hoe dat in zijn werk ging staat op de weblog" https://erfdeel-1933.blogspot.com
groeten,
gooilander

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

oldtimerton

Superlid
Superlid
Do Jul 12, 2007 12:57 am Reageer met quote

Kino51, ik zie dat ik een letter vergeten ben en misschien ben ik niet duidelijk geweest maar als je niet kijkt oké.

Groetjes ton

oldtimerton

Superlid
Superlid
Do Okt 18, 2007 8:52 pm Reageer met quote

Wie kent in de genealogie de naam UITERT,
UYTERT, UIJTERT. misschien is die naam tegen gekomen bij u eigen genealogie dus a.u.b dan wil ik dat graag horen. ge-google'd is er al. bvb dank groetjes ton

Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats reactie