Op sociale Media zijn ze eruit: Lous van Gaal is 'out'
De stelling van de dag
Plaats reactie

Louis van Gaal moet de eer aan zichzelf houden en opstappen bij Manchester United
Mee eens
39%
 39%  [ 9 ]
Mee oneens
26%
 26%  [ 6 ]
Geen mening
34%
 34%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 23

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3225
Ma Dec 14, 2015 4:13 pm Reageer met quote

OP DE SOCIALE MEDIA ZIJN ZE ERUIT: LOUIS VAN GAAL IS ‘OUT’
Sinds de uitschakeling Manchester United in de Champions League deze week staat trainer Louis van Gaal flink onder druk. Helemaal nu zijn team zaterdag verloor van Bournemouth (2-1). De ‘fans’ gaan op social media los.
Lees verder op HPdetijd.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

pitter.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 887
Ma Dec 14, 2015 8:00 pm Reageer met quote

Louis van Gaal lijkt me heel bekwame trainer. Ik denk niet dat ik ooit met hem bevriend zou raken, maar dat hoeft ook niet.
Verder zou ik het profvoetbal het liefst afgeschaft willen zien. Spelers zonder enige gram clubliefde die van land naar land hoppen om in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk te verdienen.
Gele kaarten horen bij het spel, want een tegenstander die je passeert en een doelkans heeft moet je tegen de grond werken, anders word je nooit meer opgesteld. Het gaat alleen om winnen en winnen is geld. Sportiviteit is aan een prof niet besteed.
In clubs gaat vaak veel gemeenschapsgeld zitten. Geen nood als er bankroet dreigt. Dan koopt de gemeente van mijn en uw geld wel het hele stadion op en geeft het voor het symbolische bedrag van één euro weer terug.
Profvoetbal: driemaal bah.
Maar Louis is een kundig trainer. Dat heeft hij in al die jaren toch wel bewezen. Jammer dat hij voor zijn boterham tijd en energie moet steken in die verwende blagen. Maar ja, een mens moet toch wat.
Fijn om hier even mijn profvoetbalhaat te ventileren. Dank voor het lezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

YvanH.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 178
Ma Dec 14, 2015 9:27 pm Reageer met quote

Pitter , helemaal mee eens!

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8087
Ma Dec 14, 2015 10:23 pm Reageer met quote

De "Deskundige" meningen, die door de supporters op de sociale media worden gezet, zijn net zoveel waard als het stukje papier waarop een postzegel wordt gedrukt.
Het is de waan van de dag, die zo weer kan omslaan na twee leuke overwinningen.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken worden er de meest stompzinnige berichten op de sociale media gezet.

Het zijn de spelers op het veld die er weinig van bakken. Onvoorspelbaar dat die jonge mannen dan soms tonnen per maand verdienen.

Benneke

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Di Dec 15, 2015 1:26 am Reageer met quote

Ik zou niet weten waarom de gemiddelde supporter er minder vanaf weet dan van Gaal.

Aan het budget van van Gaal kan het niet gelegen hebben, met ik meen 800 miljoen

Het zijn de spelers die het (niet doen)

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Vr Dec 25, 2015 8:30 pm Reageer met quote

..

,

''That's another cook''