Blind wil blijven en krijgt steun van de KNVB
De stelling van de dag
Plaats reactie

Danny Blind moet aftreden als bondscoach
Mee eens
49%
 49%  [ 42 ]
Mee oneens
35%
 35%  [ 30 ]
Geen mening
15%
 15%  [ 13 ]
Totaal aantal stemmen : 85

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Wo Okt 14, 2015 11:39 am Reageer met quote

Blind wil blijven en krijgt steun van de KNVB
Het ziet ernaar uit dat Danny Blind bondscoach van Oranje blijft. Hij verbindt zelf na drie nederlagen in vier duels zijn lot niet aan een mislukte EK-kwalificatie. Bert van Oostveen, de directeur betaald voetbal van de KNVB, blijft ook achter de opvolger van Guus Hiddink staan.

"Ik heb met mijn volle verstand een contract tot 2018 getekend", zei Blind dinsdag na de afgang tegen TsjechiŽ (2-3). "Ik wil door", benadrukte hij. "Natuurlijk is dit heel teleurstellend voor mij, de spelers en het hele land. We willen allemaal naar het EK. Maar nu is het zaak dat we het WK van 2018 in Rusland bereiken. Ik ben overtuigd van me zelf. Maar ik ben niet de persoon die over mezelf moet oordelen."
Lees het volledige verhaal op Fok.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Wo Okt 14, 2015 7:03 pm Reageer met quote

Blind heeft met zijn volle verstand een contract getekend tot 2018.
Blind heeft tot nu toe zijn verstand niet gebruikt en wat geleerd hoe van Gaal de mannen aan het voetballen kreeg en goede resultaten boekte, Blind zat er bij en keek er naar, hij wist het beter en ging een ander systeem spelen, en het resultaat hebben we gezien, dus gewoon wegwezen met die man en die van Oostveen idem dito hij heeft drie trainers versleten dat is zijn verantwoordelijkheid het Raad van commissarissen zouden beide figuren moeten dumpen, met deze twee mannen word het nooit wat.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hermannagel

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 80
Wo Okt 14, 2015 11:42 pm Reageer met quote

Met zijn volle verstand. Dat lijkt veel maar dat hoeft natuurlijk niet. Nederland heeft volgens mij het vertrouwen in hem en het elftal verloren. Gaat hij door dan zal niemand er in geloven dat dit elftal onder zijn leiding voor de WK nog wat gaat betekenen. Daar is een heel ander type leider voor nodig. Iemand waarvoor die voetballende grootverdieners met hun gebrandschilderde armen en benen ontzag hebben. Blind is imo niet de de man die gezag uitstraalt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Siets56

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Di Okt 20, 2015 2:22 am Reageer met quote

De KNVB houdt een blind vertrouwen in hem.

Eenzamefietser7 5

Superlid
Superlid
Antw.: 17774
Wo Okt 21, 2015 12:33 pm Reageer met quote

Jan,
zie mijn blog: 'bezem gezocht'
Men moet eens op zoek gaan naar mensen die WEL voor 's lands eer willen voetballen en niet alleen aan de centen denken.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie