Bipolaire of Manisch Depressieve stoornis
Archief Lichaam & Geest
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

inez3055

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Wo Feb 29, 2012 2:53 am Reageer met quote

Hallo, ik ben inez3055 en heb al bijna 37 jaar een Manisch Depressieve stoornis. Ben erg benieuwd of er hier op de site meer mensen zijn die het hebben, of betrokkenen zijn, of mensen in hun fam. of vriendenkring hebben, die de ziekte hebben.[/b]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

smopssie

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Do Apr 12, 2012 7:42 pm Reageer met quote

hoi inez ik schrijf je even een berichtje ik heb eerst bordelijn gehad en nu ptss vreselijk moet de hele dag oxen in nemen en veel last van mijn hoofd dat begrijp je wel he als ik geen medicijen in neem dan ben ik mij zelf niet meer het is een stoornis van vroeger maar nu zit ik er mee ze kunnen mij niet helpen alleen met aflijding soms kan ik niet meer scrijfen van de pijn in mijn lichaam zenuwpijn ik heb veel mee gemaakt en het bolletje kan het niet meer aan dus moet veel rusten ik heb er veel verdriet van want je voelt je vaak alleen hier in bah lieve inez voor jouw valt het ook niet mee om in je gevoel tekomen en nu met je medicijen kan je mischien wel heel erg goed komen met je veel lieffs van smopssie

inez3055

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Do Apr 12, 2012 7:59 pm Reageer met quote

O Smopssie, dat is voor jou dus ook een heel moeilijk leven zo. Wat naar is dit toch niet? Je kunt beter een arm of been breken. En ik moet eerst nog afwachten of de nieuwe med. aanslaan, en dat duurt soms zolang.
Heel veel sterkte hoor. We houden kontakt hé?
Liefs
Ineke

smopssie

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Vr Apr 13, 2012 11:31 am Reageer met quote

ja hoor lieve inez we houden kontakt liefffssss van smossie Surprised Surprised

Joyfull1959.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 49
Do Jul 11, 2013 2:20 pm Reageer met quote

lieve dames,
jammer dat er niet meer reageren maar goed.. ieder zn keus he!
MD is verrekte moeilijk om mee om te gaan, ik bedoel, met jezelf.
ik heb niet die diagnose en wil die ook niet maar weet wie ik ben en waar ik weg kom Wink
Er is een gezegde die zegt; je denken dat ben jij !
en dat klopt, is mijn mening.
maar ja het knopje omdraaien naar het positieve is heel moeilijk en vraagt om continuiteit , je moet je er op focussen.
Of naar het positieve om te draaien
Als je steeds in cirkeltjes blijft draaien, in dit geval dan het depressieve, kom je er ook niet uit.
Nog heb ik wel eens een flinke dip en soms blijf ik hangen er in maar ik zoek en blijf dan zoeken naar het positieve. Een bloem in de tuin die lekker ruikt en zo mooi is.
Een kat die me een knuffel geeft..
1 van de kids die wat positiefs mee maakt.
aan zulke dingen trek ik me op.
Er zijn ook homeopathische medicijnen die (voor mij ) goed werken om het hoofd rustiger te houden als ik dat nodig vind.
Maar ja, ieder persoon is uniek dus ook de medicatie eventueel !
(ja een pb mag altijd Wink )
ladies, heel veel sterkte ik hoop dat jullie lieve en goede mensen naast je hebt die jou hierin willen en kunnen ondersteunen !
liefss van mij, Ingi

smopssie

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Jul 11, 2013 5:32 pm Reageer met quote

hoi ja dat klopt valt allemaal niet mee he om zo televen maar het leven gaat door ik heb zelf ptss en krijg 1xper maand een black out et is niet anders gelukkig heb ik een hele lieve vriend die mij met alles helpt en ook met de kleinkinderen als ze komen spelen soms ben ik mij zelf kwijt ook dat hoort er bij ik krijg wel medicijnen en oxzepam die maken mij rustig in mijn hoofd dat is wel lekker verder gaat het leven gewoon door met ups en douns ik hoop voor je dat je een beetje rust kan krijgen in je hoofd het zal niet mee vallen alleen afleiding kan je helpen zeggen ze en doen niet denken ze zien het toch niet aan je dus hup ik ga er voor ik wens je veel sterkte ingi blijf positief denken laat je niet gek maken door je hoofd loop op bloten voeten om je zelf tevoelen helpt ook groetjess van smopssie Very Happy

Joyfull1959.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 49
Za Jul 13, 2013 1:44 am Reageer met quote

hm moeilijk typen hier met een mereltje op de hand hahaha
Dank voor je reactie Smopssie.
Is er al eens onderzocht waar die blackout bij jou vandaan komt of weet je het zelf wel ?
Wat super dat je een fijne vriend hebt !
En ook heel super dat ook jij probeert er het beste van te maken al is dat naar mijn inzien heel erg lastig !
Zelf ben ik gelukkig zo dat ik in alles het positieve zoek en meestal ook vind !!
Ik geniet van alles om me heen en nog meer Smile
Weet je, ieder heeft wel wat, bij de een kan je het zien en bij de ander merken en bij weer anderen komt het pas naar voren als je diegene beter leert kennen.
Iemand die zegt niks te hebben die liegt !
Trek je niks aan, mensen kletsen toch
Of je nou aanleiding zou geven of niet.
Ik ben altijd al mijn eigen gang gegaan die ik dacht dat goed was.
Ik vind wel dat bv spellen afleiden maar ook dat is voor ieder persoonlijk.
Ook schrijf ik graag en soms teken ik..Ook heel ontspannend zeker als je door dichten je gedachten op papier kan krijgen.
Ik wens jou heel veel sterkte en toch ook plezier !!
Zoek het op! (dat laatste, plezier).
Hee lieverd, hou je taai en hou vast aan het goede (om je heen ) !
knufffffff, Ingi

smopssie

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Jul 13, 2013 11:52 am Reageer met quote

dankje wel lieve schat voor je positieve reactie we gaan er voor he knuffiessss van smopssie fijne dag met veel zon vandaag naar mijn mannetje toe liefffffff Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk