Mobiele modelspoorbaan hobby
Archief Overige hobby's
Plaats reactie

ModelspoorbaanH obby

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Ma Dec 24, 2012 4:29 pm Reageer met quote

Over
Wij bouwen aan de grootste mobiele modelspoorbaan.ook u kan ons helpen door sponsor te worden.doe je ook mee?
Missie
de grootste mobiele modelspoorrbaan van de wereld
Beschrijving
De bouw zijn wij al begonnen die in de eerste in gedeelte gebouwd en later nog groter.
wij zijn nu met de bouwen van een 17 meter lange modelspoorbaan en 5 meter breed.
dit is wat wij in 5 jaar tijd neer willen zetten als er ook sponsors zijn die ons willen onder steunen.
na 5 jaar zullen we dan ook veder gaan uit breiden in de lengte en breedte.
Algemene Informatie
Mobiel Modelspoorbaan van 17 meter lang en 5 meter breed in aanbouw
Later gaan we de baan nog langer en breed maken en weten nu nog niet hoe dat gaat uitzien
De modelspoorbaan en de Faller Car System zal ook via de computers geregeld worden
wij zullen dan ook regelmatig foto's plaatsen op facebook en op hyves van de vorderingen
ook zijn sponsors welkom bij ons mag je het ook in goederen doen die voor de modelspoorbaan bestemd zijn
de modelspoorbaan is van het merk Marklin HO en hoop dan ook dat we naar 5 jaar bouwen aan het publiek kunnen tonen
voor die tijd zal hij in stukken te zien zijn maar nog niet in zijn geheel

Picture resized

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27512
Ma Dec 24, 2012 7:39 pm Reageer met quote

Ha ha...

..Ik zoek nog een sponsor voor mijn hobby...

Very Happy

Faber quisque fortunae suae

ModelspoorbaanH obby

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Ma Dec 24, 2012 9:02 pm Reageer met quote

theDon schreef:
Ik vind modelspoorbanen erg mooi maar dan in de styl van de jaren ''30 tot dat de electrische saaie treinen hun intrede deden. Wink

Om daar nou sponsor voor te worden....ik zie dei stoomlocs liever in het éch bij de VSM. Wink

bij ons is het wisselen van locomotieven wij brengen meerdere jaren.
eerst stoomlocomotieven dan komen de diesel locomotieven en dan elektrische locomotieven
wij houden dan rekening uit welk jaar de locomotieven zijn.
dus bij ons ga je ook stoomlocomotieven zien.
wij brengen alleen meerdere jaren op de baan zo zal je ook een draai schuif met stoomlocomotieven rond zien staan .
maar ook kolen opslag zien en nog veel meer dus niet alleen rond deze tijd.
stoomlocomotieven blijven bij ons ook mooi en als ze over de modelspoorbaan rijden zal de rook garnituur ook in werking zijn om het zo echt mogelijk van een stoomlocomotief te laten zien.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie