Probleem met Incredimail gebruik
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

bertmailman

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Wo Feb 01, 2012 2:43 am Reageer met quote

beste forumlezers,

sinds enige tijd overgestapt op incredimail 2.0, nu kom ik steeds eigenaardige zaken tegen.

de k valt weg bij ik, er wordt in hoofdletters geplaatst, zin wordt ineens anders afgebroken etc..

En bij vorige versie kon je bij opties van iconen/animaties uitschakelen als je een officiele mail wilde versturen.

iemand ook deze ervaringen????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 3022
Wo Feb 01, 2012 8:28 am Reageer met quote

Die ervaring heb ik niet,ik weet wel dat het een spionage programma is.Het verzamelt internet gegevens en verkoopt dat. Dat is ook de reden dat het gratis is, en was mijn reden om het er af te gooien.

groeten l.r

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

bertmailman

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Wo Feb 01, 2012 1:38 pm Reageer met quote

bedankt voor de snelle reacties; voorheen gebruikte ik xe versie en daarmee nooit problemen gehad, weliswaar met goede virusscanner die ook binnenkomende mails naliep.

De combinatie met in word ingevoerde tekst (betere spellingscontrole en meer mogelijkheden tekstgrootte) vervolgens plakken, liep altijd gesmeerd.
Wel ben ik inmiddels overgestapt naar office 2010 (ipv 2003) maar neem aan dat dit niet het probleem kan zijn.

Voordeel van incredimail vond ik altijd; het kunnen werken met meerdere accounts en deze desgewenst afschermen met een wachtwoord.

Ook het gebruiken van een uitgebreid mappenstructuur, zoals onderverdeling in in- en uitgaande mappen is praktisch en overzichtelijk.
Zal eens kijken of ik weer terugkan naar de incredimail xe versie.

bertmailman

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Feb 02, 2012 1:30 am Reageer met quote

heb inderdaad meerdere accounts van dezelfde provider maar ook 2 providers, de ene voor het nette verkeer de andere niet, haha.

dus biedingen/marktplaats/downloaden films een algemene zoals bertmailman.
Ken de huidige outlook te weinig om de verschillen in beeld te hebben, ben ook niet zo voorstander van de dominante partijen zoals microsoft, vandaar ook firefox als browser.

incredimail kan je per identiteit een verfijnde mappenstructuur aanleggen van binnenkomende en uitgaande mail en deze desgewenst afschermen met wachtwoord.
Weet dus niet of outlook deze mogelijkheden ook kent.
Behalve de nu huidige beschreven problemen met incredimail werkte het voorheen prima.

nu een beetje duidelijk marguerite???

Janjan

Superlid
Superlid
Antw.: 2380
Do Feb 02, 2012 2:49 pm Reageer met quote

Ik heb ook lange tijd incredimail gebruikt. Met de aanschaf van een nieuwe pc ben ik overgestapt. Ik gebruik live, hotmail, gmail en google crome, bevalt prima. Alle accounts overzichtelijk bij elkaar.

En eh... incredimail verzamelt en verkoopt idd internetgegevens. NIET DOEN DUS!

bepjeberg

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 24
Di Mei 22, 2012 4:06 pm Reageer met quote

Hallo Allemaal,

Ik gebruik het al 8 jaar,
en nooit problemen gehad????

Ik vind het heel overzichtelijk

gr bep
Johan- schreef:
Ik heb ook lange tijd incredimail gebruikt. Met de aanschaf van een nieuwe pc ben ik overgestapt. Ik gebruik live, hotmail, gmail en google crome, bevalt prima. Alle accounts overzichtelijk bij elkaar.

En eh... incredimail verzamelt en verkoopt idd internetgegevens. NIET DOEN DUS!

bertmailman

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Di Mei 22, 2012 4:43 pm Reageer met quote

had niet verwacht dat er nog een reactie zou volgen.
Inmiddels problemen opgelost, bleek een instellingskwestie te zijn.
Engelse woordenboek stond aan en icoontjes die werden meegestuurd ook instellingskwestie.

Verder erg tevreden over incredimail, weliswaar veel meer toeters en bellen mogelijk dan in dagelijks gebruik noodzakelijk.
Maar verder zeer overzichtelijk en vooral gebruiksvriendelijk met (sub)mappen aanmaken in binnenkomende- en uitgaande mailboxen.
Overzichtelijk beheer van meerdere soorten mailverkeer.

Tevens het switchen van identiteiten (accounts) is een handige optie en vooral het maken van een backup op een externe schijf een nuttige en vriendelijke optie.
Dus bij juist gebruik, wat mij betreft, een aanrader!.

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk