storing treft UPC
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11403
Ma Mei 07, 2012 8:45 pm Reageer met quote

Als je vrienden hier mist.....
Het internetverkeer van UPC is sinds maandagmiddag 17.00 uur gestoord. Veel van de bijna 1 miljoen internetklanten van het bedrijf kunnen daar last van hebben. Volgens een woordvoerster van UPC is de oorzaak een storing op een van de servers. Het is niet bekend hoe lang het probleem gaat duren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Ma Mei 07, 2012 9:51 pm Reageer met quote

Ik heb ook zitten klooien maar sinds een minuut of vijf draait alles weer normaal. Very Happy

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Onyx19

Stamgast
Stamgast
Antw.: 509
Ma Mei 07, 2012 10:38 pm Reageer met quote

Zit niet bij upc maar bij een concurrent en daar zat ik al drie avonden met een internetverkeer wat niet vooruit te trappen was. Denk dat er voor de kabelboeren nog wel het een en ander te sleutelen valt en dat mag ook wel voor die eurocenten die we doneren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

dinico.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 7
Di Mei 08, 2012 12:52 pm Reageer met quote

En weet je wat zo verbazend is. Je komt altijd als eerste met een klacht bij ze. Tot je de buurt op gaat en blijkt dat je buren het zelfde probleem hebben. Die op hun beurt ook te horen kregen dat ze de eerste waren. :cry:
Ja, houdt het volk dom en ze vragen niets.
Ik heb nu alleen gisterenavond een klein kwartiertje geen internet gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk