Preventie van gegevensuitvoering (DEP)?
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

spaubeek

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Ma Mrt 12, 2012 6:49 pm Reageer met quote

hallo,

Sinds een wkje heeft zich bovenstaande toepassing? van windows zich in mijn computer gnesteld. heb al systeemherstel gedaan - helpt niet. ik vind van allse in help om dit uit te schakelen voor bepaalde programma's maar niet in zijn geheel. het is super irritant - kan niet meer normaal naar een website kijken.
Ik werk met Windows Vista home basic. Hopelijk kan iemand me helpen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Ma Mrt 12, 2012 6:57 pm Reageer met quote

Heb je dit gedaan?

Ga naar het startmenu en typ "cmd" bij uitvoeren/zoeken, en dan met de rechtermuisknop op het cmd icoontje klikken dat gevonden is en "Uitvoeren als Administrator" kiezen.
Druk op OK hierna.
In het zwarte scherm typ je bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff om DEP uit te zetten.
Klik op Enter.
Als het goed is staat DEP nu uit. Wil je het weer aanzetten, typ dan bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn

Sluit nu weer alle vensters.
Het kan soms nodig zijn dat de pc opnieuw gestart moet worden.
Dep is er voor om je PC te beschermen, dus zet het alleen uit als je problemen met DEP hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Ma Mrt 12, 2012 9:33 pm Reageer met quote

zie voor uitvoerige info ":

https://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Data-Execution-Prevention-frequently-asked-questions

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk