Bij "start" van mijn-pensioenoverzicht.eu
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

shure

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 3
Za Dec 24, 2011 10:24 pm Reageer met quote

Hallo, ik wil zelf mijn pensioen uitrekenen. Ik heb daarvoor een website gevonden waar ik dat kan doen. Ik moet hiervoor bij "start" op deze website een link aanklikken. Als ik dat doe dan kom ik bij een bestand van google docs. Mijn vraag is: Hoe kan ik dit als Excel downloaden naar mijn eigen computer? Ik heb op mijn computer een Excel programma.
de website is mijn-pensioenoverzicht.eu
B.V.D.

Laatst aangepast door shure op Zo Dec 25, 2011 2:05 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Za Dec 24, 2011 10:55 pm Reageer met quote

shure schreef:
Hallo, ik wil zelf mijn pensioen uitrekenen. Ik heb daarvoor een website gevonden waar ik dat kan doen. Je moet hiervoor Excel downloaden maar ik kom steeds niet verder dan google docs??. Kan iemand mij vertellen waar en hoe ik Excel kan downloaden?
B.v.d. de website is mijn-pensioenoverzicht.eu

Excel is een onderdeel van Microsoft Office en dat pakket is niet gratis te downloaden, legaal tenminste niet.

Er is wel een gratis Open Office te downloaden die heeft een vergelijkbaar rekenprogramma CALC waarmee je excel-bestanden kunt lezen en bewerken.

Klik hier voor open office voor windows

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Zo Dec 25, 2011 2:21 pm Reageer met quote

Ok, ik zie dat je je vraag verduidelijkt hebt.

Quote:
Mijn vraag is: Hoe kan ik dit als Excel downloaden naar mijn eigen computer? Ik heb op mijn computer een Excel programma.

Als je op start geklikt hebt wordt het spreadsheet in de browser geladen.
Onder de tekst mijnpensioenoverzicht.eu excel spreadsheet zie je o.a. FILE staan.
Klik daar op, en kies in de lijst download as en kies dan Excel.

De download wordt dan gestart, en kun je kiezen om het bestand op te slaan of direct in Excel te openen.

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

shure

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Zo Dec 25, 2011 7:36 pm Reageer met quote

Hartelijk dank ik heb het gevonden.

shure

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Feb 25, 2012 8:43 pm Reageer met quote

Hallo, ik ben enthousiast over mijnpensioenoverzicht.eu want ik ben bijna klaar met het maken van mijn eigen pensioenoverzicht. Het ging makkelijker dan ik verwacht had! Ik krijg nu een heel goed beeld van wat ik kan verwachten als ik straks met pensioen ben! Aanrader!

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk