Nabije Toekomst
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Bart

Superlid
Superlid
Antw.: 1978
Wo Dec 21, 2011 1:38 pm Reageer met quote

Een auto die zelf rijd, je voor de deur van een winkel afzet en zelf een parkeerplekje opzoekt en die je per mobile weer voor laat rijden.
Een DNA profiel dat nu nog 3000 euro kost is in 2020 bijna gratis, een medicijn dat voor alles werkt waardoor de ziektekosten een te verwaarlozen post word.
Energie en brandstof voor de auto en woning opwekken in je eigen huis, bijna gratis.
Computer tech dat net zo normaal wordt als vroeger de telefoon was en de overgang van computer naar synergie.
Robots in de breedste zin van het woord zullen bijna alles dat we nu zelf nog doen overnemen.
Copy recht verdwijnt.
De meesten van ons gaan dit nog meemaken.
De enige sta in de weg is nog de politiek.

https://www.youtube.com/watch?v=6Cf7IL_eZ38&feature=mfu_in_order&list=UL

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cK-OGB1_ELE

Hide the truth behind your innocens.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Hetiszohetis.1

Superlid
Superlid
Antw.: 6148
Zo Dec 25, 2011 4:30 am Reageer met quote

Ben op een kwart van het eerste filmpje.
Moet nu echt stoppen, dus volgende keer verder Very Happy

Moest wel terugdenken aan mijn bezoekje aan het huis van de toekomst van Chriet Titulaer.

Mijn zus woont nu in een huur vijftig+ woning.
Die als modelwoning is gebruikt.

Zit een deel van die dingetjes ingebouwd zoals ik toen in dat huis van de toekomst heb gezien.
Het mooiste vind ik de plint verlichting voor als 's nachts een sanitair bezoekje gebracht moet worden.

Ben heel benieuwd hoe het er in de toekomst uit zal gaan zien.
Hoe mogelijkheden gebruikt gaan worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk