tv ontvangst
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

emigrant48

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Zo Dec 11, 2011 4:44 pm Reageer met quote

hallo allemaal

Het hoort hier waarschijnlijk niet thuis,maar ik probeer het toch je weet maar nooit Mijn kleinkinderen hebben met mijn satellietontvanger gespeeld en alles veranderd zo heb ik ten einde raad de ontvanger op fabrieksinstellingen gereset Nu krijg ik bijna alles weer behalve Veronica,Ketnet-Kanvas,Een,Rtl5,6,7 Weet iemand een oplossing?? De frequenties weet ik (misschien lnb instelling?) De ontvanger is een Strong SRT 6825 Bij voorbaat hartelijk dank John

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Zo Dec 11, 2011 5:01 pm Reageer met quote

aan de genoemde zenders mis je niet zoveel.

op de afstandbediening van de decoder zit denk ik een menu knop, via dit menu kun je de decoder naar alle zenders laten zoeken en een andere menukeuze is dan om de zenders in een bepaalde volgorde te laten zetten.
succes

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

emigrant48

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Zo Dec 11, 2011 5:38 pm Reageer met quote

Dat is niet wat ik bedoel Ik heb gevraagd om een oplossing Het is waarschijnlijk de LNB instelling die verkeerd is Weet iemand misschien de juiste parameters ???? John

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk