avg anti virus
Archief Vijftigplusser.nl
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

20november.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 26
Vr Dec 10, 2010 4:47 pm Reageer met quote

weet iemand als ik avg anti virus progr. hier wil downloden,
of het voor tijdelijk is of voor onbepaalde tijd??
gr. mia.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Vr Dec 10, 2010 5:26 pm Reageer met quote

Onbepaalde tijd, wel regelmatig updaten natuurlijk Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Vr Dec 10, 2010 5:55 pm Reageer met quote

Vijftigplusser schreef:
Onbepaalde tijd, wel regelmatig updaten natuurlijk Very Happy

Ik zou maar niet de nieuwste versie installeren je loopt een hoop risico want er zit iets niet goed bij de AVG, Ik heb er een hoop trammelant mee gehad de PC werd vreselijk traag.
Ik heb van armoe een andere ge´nstalleerd.
En het draait weer als een tierelier.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

julia55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 807
Vr Dec 10, 2010 6:00 pm Reageer met quote

ik heb geen problemen met avg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

amida

Superlid
Superlid
Antw.: 2039
Vr Dec 10, 2010 6:24 pm Reageer met quote

Op de website van seniorweb kwam ik het volgende bericht tegen;

Problemen met Windows na update AVG
vrijdag 3 december 2010
Er zijn problemen met het gratis antivirusprogramma AVG Free. De makers ervan brachten deze week een update uit. Bij veel mensen die de update installeerden, crashte de computer. De gebruikers kregen hun apparaat daarna niet meer aan de praat.
Volgens meldingen op internet zou het ook niet meer mogelijk zijn om de computer in de veilige modus te herstarten. Zowel gebruikers van Windows 7 als van Vista melden getroffen te zijn. AVG heeft inmiddels zelf het advies op zijn site staan om de AVG Rescue CD te gebruiken om de bestanden avgrsa.exe en avgchsvx.exe of avgchsva.exe te verwijderen.
Versie
Onduidelijk is om hoeveel gedupeerden het gaat. Uit de melding van AVG blijkt dat het om update 3292 voor AVG 2011 gaat, maar de precieze oorzaak van de problemen is niet bekend. Oudere versies van AVG, zoals 9 en 8.5, zouden niet getroffen zijn door het probleem.
Tip
Microsoft biedt ook een gratis antivirusprogramma aan: Security Essentials

Groet Hans

Vrede & alle Goeds
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Za Dec 11, 2010 12:03 am Reageer met quote

Ik draai met XP en gebruikte altijd avg nooit wat aan de hand, tot ik een berichtje kreeg dat avg 2011 gereed was om te downloaden en te installeren. Ik denk dat doe ik maar het ging helemaal mis kreeg een foutmelding en alles begon gelijk heel traag te lopen, dus gelijk er af gegooid, en een andere virus scanner ge´nstalleerd avast free en alles werkte weer als vanouds, ik kreeg wel een vragen formulier van avg waarom ik avg deinstalleerde of ik er soms iets van gelezen had in de media en of ik daar angstig door was geworden, ik heb overal duidelijk op geantwoord, maar heb verder niets gehoord. Er stond ook een artikel in Computer Idee zag ik later, het was denkelijk het zelfde artikel als amida heeft gepost.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk