Hallo ik ben Liza en pas op deze site
Archief Vijftigplusser.nl
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

liza3

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Wo Sep 15, 2010 1:42 pm Reageer met quote

Goede dag, ik heb een vraag.

Ik vraag me af wat het is als ik me steeds wil inloggen op deze site, en hij dus iedere keer weer mijn wachtwoord hier niet kent. Ook al vraag ik het steeds opnieuw aan, zegt hij dat steeds weer opnieuw. Heeft iemand hier ook ervaring mee dat dit steeds gebeurd en wat kan ik daar aan doen?

Groetjes Liza

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11403
Do Sep 16, 2010 3:25 pm Reageer met quote

Welkom op deze site Liza. Er is hier zoveel te lezen, te leren en te schrijven, je komt haast tijd te kort.

Ik herken je probleem niet, maar reargeer ook bewust even, om dit weer onder de aandacht te brengen.

Ik wens je hier een fijne tijd toe en probeer ook eens te chatten.

Douwe

Joger

Superlid
Superlid
Antw.: 1987
Do Sep 16, 2010 3:44 pm Reageer met quote

Ook ik (her)ken je probleem niet Liza. Je kunt je wachtwoord opslaan dan hoef je het niet telkens opnieuw in te voeren.

Veel plezier op het forum!

liza3

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Do Sep 16, 2010 3:53 pm Reageer met quote

ja sorry, ik heb het probleem wel en ben er nog niet vanaf, en maar steeds nieuwe wachtwoorden aanvragen is niet meer leuk zo op deze manier. maar ooit zal de oplossing komen hahaha

groetjes liza

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Vr Sep 17, 2010 5:55 pm Reageer met quote

Dit heeft met de beveiliging van uw browser te maken. Deze schoont waarschijnlijk na iedere sessie tijdelijke bestanden op. In één van deze bestanden (Cookie) zijn uw inloggegevens opgeslagen.

Als u de website start, probeert de website deze op te vragen maar als de bestanden zijn verwijderd is dat niet mogelijk. Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

klankbord.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Vr Sep 17, 2010 6:10 pm Reageer met quote

Hoi liza daarom heet het denk wacht woord, steeds wachten tot je binnen mag. Wens je fijn weekend toe.
Gr Klankie

Curly

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 10
Ma Okt 18, 2010 3:33 pm Reageer met quote

hallo Liza
je kan proberen via Internet Explorer >>>Extra>>>internetopties
je browser op te schonen dus verwijderen van geschiedenis , cookies etc
Daarna opnieuw proberen, niet de puntjes van je wachtwoord die automatisch komen laten staan maar die weghalen en opnieuw wachtwoord INTIKKEN

lukt dit niet?
installeer dan een andere browser eens zoals mozilla firefox en kijk of die het wel doet dan weet je in ieder geval waar het aan ligt
( ik heb hetzelfde met 1 forum op mijn laptop, inloggen daar lukt nu wel met firefox)

amida

Superlid
Superlid
Antw.: 2039
Ma Okt 18, 2010 9:28 pm Reageer met quote

Liza, voel je welkom op de site en chat van de 50plus.

Groet Hans

Vrede & alle Goeds

JohnS

Stamgast
Stamgast
Antw.: 173
Ma Okt 18, 2010 9:38 pm Reageer met quote

Dag Liza,

Welkom op het forum en de site. Bekijk het rustig er is genoeg te doen en te kiezen. En voor login en wachtwoordbeheer zijn desnoods speciale programmaatjes te downloaden. Maar het moet in IE ook wel kunnen er is al een suggestie gedaan om het op te lossen. Als het niet lukt horen we het wel weer.

Groeten, John

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk