Straat of mensen fotografie
Foto's op thema delen
Plaats reactie

oldtimerton

Superlid
Superlid
Antw.: 1183
Ma Mei 31, 2010 5:58 pm Reageer met quote

Wie de Efteling wel eens heeft bezocht zal ongetwijfeld dit trio soms kwartet wel eens zijn tegen gekomen, heerlijke mensen die de hele dag vrolijk muziek makend door de Efteling stappen. Fotograferen geen probleem.

Groet ton

Picture resized

Des te meer ik leer, hoe dommer ik mijzelf voel. (Tess van Rooijen)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Wo Jun 02, 2010 4:00 pm Reageer met quote

Vrolijke foto, Oldtimerton.

Het standpunt van waaruit je de foto nam, zou ik anders ingenomen hebben en door de hurken of de knieŽn zijn gegaan. De bloembak aan de rechterzijde hoeft niet echt in beeld en waar het om gaat, de muzikanten, komen wat meer in het 'zonnetje', als de fotograaf met de rug naar de zon staat.

Het lijkt alsof je er nu recht voor stond, gezien de schaduwval van de voorste muzikanten.

Groet.. franslj.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

oldtimerton

Superlid
Superlid
Antw.: 1183
Wo Jun 02, 2010 7:02 pm Reageer met quote

Franslj, je hebt helemaal gelijk, maar dat wist ik toen nog niet foto is van een paar jaar terug.

Groet ton

Des te meer ik leer, hoe dommer ik mijzelf voel. (Tess van Rooijen)

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Wo Jun 02, 2010 7:19 pm Reageer met quote

Is het dan toch waar, Oldtimerton. Hoe ouder, des te wijzer? Laughing Laughing

Groet.. franslj.

Nett

Superlid
Superlid
Antw.: 1049
Wo Jun 02, 2010 8:18 pm Reageer met quote

Ben ik nog niet oud genoeg....
Ik dacht goede foto wat zon betreft en ook een juiste compositie.
Je wordt, als het ware 'het bos ingestuurd' je overziet de hele foto op deze manier, er zit diepte in.
Met zon achter fotograaf, dan zou het onderwerp, de groep toch teveel belicht worden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

hermannagel

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 80
Vr Jun 04, 2010 12:51 pm Reageer met quote

Nu deze groep speciaal voor jouw camera poseert is het n.m.m. mensenfotografie en geen straatfotografie. Kijk eens naar de mooie voorbeelden op deze site: https://straatfotografie.com/ .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie