Informatie over evenementen van Vijftigplusser.nl
Archief Vijftigplusser.nl
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Vr Okt 10, 2008 10:53 am Reageer met quote

In dit forumonderwerp vindt u informatie over evenementen van Vijftigplusser.nl.

Klik hier voor een actuele evenementenagenda

hier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

paulmazeres

Superlid
Superlid
Antw.: 5002
Ma Mrt 09, 2009 5:13 am Reageer met quote

Picture resized
Beste Allemaal,
Kruidvat aanbieding
Treinkaartje
Voor 1 dag onbeperkt reizen door hl Nederland! Goed begin voor een leuk dagje uit! Nu voor slechts 12,49!
* Maximaal 4 kaarten per persoon
* Kaartje vr het instappen in de trein afstempelen in de stempelautomaat op het station.
Pas na het afstempelen is het kaartje geldig.
En dag geldig voor n persoon in de 2e klasse
* Alleen geldig op n zaterdag of n zondag in de periode van 14 maart t/m 10 mei 2009 of 16 mei t/m 12 juli 2009. Geldig in alle NS-treinen en ook in de treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia
* Kaartje is alleen geldig met aangehechte strook
* Geen restitutie mogelijk
* Verkoop start op 10 maart 2009
* Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht.
* OP = OP

Let op!
Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop. Het groene kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 14 maart t/m 10 mei 2009. Het blauwe kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 16 mei t/m 12 juli 2009.

Evenementendag op zaterdag 16 of 23 mei a.s.?

er zijn foto's gevonden van verleden jaar.
Deze gaan wij aan je laten zien in de komende weken, zodat je deelname wordt geprikkeld om mee te gaan.

code:D.RG

code:T..I

code:J95

code:M51

code:Fr53

P.s., Wij geven zo veel mogelijk nick-names of codes, om de privici te waarborgen.
Als je, je zelf herkent is dit een samenloop van omstandigheden.

Vriendelijke50+groet paulmazeres,
secretaris van de Op-Stap dag 31 mei 2008.

er gaat niets boven een leven als god in frankrijk
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

volontaire.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 79
Ma Mrt 09, 2009 7:37 pm Reageer met quote

L.s., waar kan ik informatie vinden over de evenementendag op zaterdag 16 of 23 mei a.s.?

Volontaire.

Verander je gedachte, je leven veranderd
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

paulmazeres

Superlid
Superlid
Antw.: 5002
Di Mrt 10, 2009 4:26 am Reageer met quote

Voor iedereen wie interesse heeft in de evenementen dag welke in mei a.s. gehouden gaat worden door vijftigplusser.nl hier de link, waar enkele suggesties worden gedaan.

https://www.vijftigplusser.nl/?page=vriendennet&p=clubs&club_id=391&sp=articles&article_id=2566

er gaat niets boven een leven als god in frankrijk

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11403
Di Mrt 10, 2009 8:25 am Reageer met quote

Specifiek wordt er op 16 mei door vijftigplusser.nl een meeting / instructie georganiseerd voor webloggers. Misschien een correct punt om de chatters meeting op een andere dag te houden, zodat we niet in elkaars vaarwater zitten. Paulmazeres heeft al aangegeven dat het voor hem ook mogelijk is om op 23 mei elkaar te zien. Wie heeft er goede ideen qua lokatie?

Het is juni. Maar dit blijft even tussen mei en juli.

tari

Superlid
Superlid
Antw.: 6780
Di Mrt 10, 2009 11:29 am Reageer met quote

niets ten nadele van PaulM maar is alles van hem afhankelijk dan?

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4989
Di Mrt 10, 2009 11:41 am Reageer met quote

Ik dacht dat 50+ n club was, het wordt toch geen hokjesgeest???
De Webloggers komen ook op het forum en andersom, dat geldt ook voor de chatters.
Ik vind dat het zo de verkeerde kant op gaat!!!
Gr Ria

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

redone

Superlid
Superlid
Di Mrt 10, 2009 12:18 pm Reageer met quote

Hoi Anneke, ik bedoel niet specifiek dit evenement, het gaat er mij om dat er niet alleen voor webloggers of chatters of forumleden iets georganiseerd wordt.
Ik denk ook als je dit gescheiden gaat houden dat je het beoogde aantal mensen niet bij elkaar krijgt.
Ik heb in het verleden heel veel gechat, was bezig op het forum en mijn weblog, bij welke club zou ik dan hebben moeten aansluiten??
Daar gaat het mij om.
Als er een specifiek evenment voor fotografie is dan zal iemand die dat helemaal niet doet zich niet inschrijven, maar een evenement in de natuur, ik noem maar een dwarsstraat, dat trekt ook niet fotograven aan.
Het enige wat ik aan wil geven dat je voorzichtig moet zijn met "alleen voor"!!
groetjes Ria

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Di Mrt 10, 2009 12:31 pm Reageer met quote

Misschien is het handig om de workshops achterwegen te laten en er gewoon een gezellige ontmoetingsdag van te maken.

We kunnen eventueel als extra een fotograaf uitnodigen zodat mensen tussendoor op de heide foto's kunnen maken.

We proberen begin volgende week de eerste evenementen te communiceren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2052
Di Mrt 10, 2009 9:54 pm Reageer met quote

redone schreef:
Ik dacht dat 50+ n club was, het wordt toch geen hokjesgeest???
De Webloggers komen ook op het forum en andersom, dat geldt ook voor de chatters.
Ik vind dat het zo de verkeerde kant op gaat!!!
Gr Ria

Ik ben het helemaal met Ria eens, gewoon 1 dag voor iedereen die er zin in heeft zonder allerlei verplichtingen, en laat de mensen dan zelf maar aangeven waar ze aan mee willen doen en dan aan het eind van de dag een gezellig samen zijn voor iedereen die komt op die dag . Ik denk dat je dan toch de kosten drukt voor het eten en drinken.
Dus 1 dag en dan de keus wandelen, workshop of fotograferen.

Ik zie deze dag dan ook als het jaarlijkse uitje om mede vijftigplussers te ontmoeten en vind dat je de workshops gewoon moet doen zoals afgelopen jaar specifiek voor het doel.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.

redone

Superlid
Superlid
Di Mrt 10, 2009 10:05 pm Reageer met quote

Het is jammer dat Ben en ik niet kunnen op de 16e mei, dat heb ik gelijk al aangegeven, een groot familiefeest.
Anders komen jullie allemaal daar naar toe, hahaha.
Gr Ria

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk