coronamelder
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5902
Vr Jun 25, 2021 12:52 pm Reageer met quote

werkt die bij u?

er zijn veel problemen mee, zo krijgen veel mensen de gegevens niet door te zijn gevaccineerd
Ikzelf kan er helemaal niets mee, want krijg wat ik ook doe alleen maar het venster te zien met de tekst: laat anderen weten dat jij helpt het virus te stoppen Aan het verzoek de app te delen, héb ik voldaan, maar iedere keer dat ik de app aanklik komt hij terug met datzelfde venster. De knop 'ga door' werkt niet. En het kruisje van 'venster sluiten' is ook inactief
Misschien de app opnieuw downloaden en installeren?

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent

Laatst aangepast door NicolaasP op Vr Jun 25, 2021 9:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5551
Vr Jun 25, 2021 2:33 pm Reageer met quote

Ja hoor, bij mij werkt ie en bij mijn man ook. Heb je wel de goede app? Het kostte wel even tijd om erdoor te komen, vanwege alle drukte. Maar ik heb mijn stempel van goedkeuring en het is flatteuzer dan een streepjescode in mijn oor.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3721
Vr Jun 25, 2021 5:38 pm Reageer met quote

Werkt prima.

Briesje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 9014
Vr Jun 25, 2021 6:31 pm Reageer met quote

Volgens mij had je de verkeerde app te pakken.

Het is de CoronaCheck-app.
Die werkte gisterenavond uitstekend.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5902
Vr Jun 25, 2021 9:01 pm Reageer met quote

Dank voor de reacties, hij werkt toch, alleen staan er twee icoontjes op mijn mobiel, eentje op mijn startmenu, die werkt dus niet die blijft steeds terugkomen met app delen, en eentje bij 'apps' en die werkt naar behoren.
Je hebt overigens gelijk Briesje, waar ik naar op zoek was, wilde gebruiken dat is de coronaCHECK, die heb ik nu (ook) gedownload (en werkt goed).

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie