standen/klassen het is weg, bestaat niet meer
Maatschappij, werk & pensioen
Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4416
Di Jul 07, 2020 2:02 pm Reageer met quote

Quote:
Opengescheurde zakken, vieze dozen, iets voorbij de cafés ligt veel vuilnis op straat. Maar de redding is nabij: jonge mannen in mouwloze shirtjes – de spierbundels mooi geëtaleerd – keilen de troep al in de vuilnisauto. “Moet je kijken hoe die jongens dat tegenwoordig doen”, zegt Rosenboom bewonderend. “Ze hebben een coole zonnebril, een baard, ze zijn jong en sexy om te zien. Ik vind het knap hoe vuilnismannen zich hebben geëmancipeerd. Het was een vak waar iedereen een beetje op neerkeek en nu denk je: wauw, wat een show.”

trouw

Bestaat het helemaal niet meer?

In ieder geval een verschil met de (op dit gebied weerzinwekkende) tijd waarin wij opgroeiden is het toch zeker. Mooie observatie van Thomas Rosenboom

Boeiend gesprek met hem: nooit meer slapen

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Gabriel

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 7
Do Jul 09, 2020 7:27 pm Reageer met quote

Ik ben Gabriel uit België
Hoe u kunt voorkomen dat uw vrouw of vriendin vals speelt, alleen omdat u uw vrouw of verloofde niet seksueel kunt bevredigen, kunnen ze gewoon van u scheiden omdat u niet het geld of iets anders heeft dat ze u ook kunnen bedriegen alleen omdat u ze niet seksueel kunt bevredigen , ik zeg dit uit ervaring met de meisjes met wie ik uitging, de eerste meisjes klagen dat ik een kleine lul heb en mijn lul was 3 inch en ik kon de meisjes met wie ik uitging niet bevredigen, totdat ik in contact kwam met Dr Sacre herbal medicijn dat me helpt te vergroten en het ook langer heeft gemaakt en waardoor ik heel goed presteerde als ik seks had met mijn partner, Dr Sacre geeft je de beste kruidenkruiden die erg goed zijn voor penisvergroting zonder enige bijwerking, Dr Sacre is de beste kruiden arts kunt u contact opnemen voor hulp, als u geďnteresseerd bent in lezen, kunt u contact met hem opnemen via e-mail Sacretempleofpower@gmail.com of whatsapp hem + 2349076034359, hij heeft mij geholpen en hij kan u ook helpen

Bedankt voor het lezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Gabriel

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Jul 09, 2020 7:28 pm Reageer met quote

Hoe u kunt voorkomen dat uw vrouw of vriendin vals speelt, alleen omdat u uw vrouw of verloofde niet seksueel kunt bevredigen, kunnen ze gewoon van u scheiden omdat u niet het geld of iets anders heeft dat ze u ook kunnen bedriegen alleen omdat u ze niet seksueel kunt bevredigen , ik zeg dit uit ervaring met de meisjes met wie ik uitging, de eerste meisjes klagen dat ik een kleine lul heb en mijn lul was 3 inch en ik kon de meisjes met wie ik uitging niet bevredigen, totdat ik in contact kwam met Dr Sacre herbal medicijn dat me helpt te vergroten en het ook langer heeft gemaakt en waardoor ik heel goed presteerde als ik seks had met mijn partner, Dr Sacre geeft je de beste kruidenkruiden die erg goed zijn voor penisvergroting zonder enige bijwerking, Dr Sacre is de beste kruiden arts kunt u contact opnemen voor hulp, als u geďnteresseerd bent in lezen, kunt u contact met hem opnemen via e-mail Sacretempleofpower@gmail.com of whatsapp hem + 2349076034359, hij heeft mij geholpen en hij kan u ook helpen

Bedankt voor het lezen

Gabriel

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Jul 09, 2020 7:29 pm Reageer met quote

Bedankt voor het lezen

Pagina 1 van 1

Plaats reactie