Statement Parlementaire Commissie
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5387
Za Feb 22, 2020 2:44 am Reageer met quote

Ja, in mijn optiek zeg je iets waar ik het niet mee eens kan zijn, waarbij ik het niet direct de term raar toe wil voegen.

Mijn persoonlijke mening is, op het moment dat je daar die zaal binnen stapt en de eed aflegt ten overstaan van op dat moment de gezaghebbenden dan heb je respect te hebben en te tonen.
Zo niet dan dien je verwijderd te worden.

Dit kan niet zoals het nu ging.

Ik bedoel, een paar jaar geleden gooide iemand die het even niet meer zag zitten een theelichtjeshouder tegen de gouden koets. een theelichtjeshouder.
De persoon is opgepakt langere tijd vast gezet en wordt geweerd op bepaalde plaatsen, op bepaalde momenten.

En dit individu kan deze toon openlijk ten toon spreiden, openlijk getuigen van disrespect voor alles en iedereen in die zaal, wetende dat hij daarmee vrouwenbesnijdenis, homo vervolging en vrouwen slavernij propageert.

Sorry, maar ............nee. Dit praat je niet goed met het begrip kneus die blijkbaar de goede vragen niet wist te stellen.
Allemaal in mijn optiek natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1084
Za Feb 22, 2020 3:04 am Reageer met quote

Bij mij kwam de man over als een 'ongelikte beer', een term die precies de lading dekt.

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Za Feb 22, 2020 3:10 am Reageer met quote

Ik vind dat het niet de lading dekt en zou er graag heel gevaarlijk aan toe willen voegen.

Hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn, maar dat is hoe ik er over denk.

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1084
Za Feb 22, 2020 3:16 am Reageer met quote

Hizhi.o schreef:
Ik vind dat het niet de lading dekt en zou er graag heel gevaarlijk aan toe willen voegen.

Hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn, maar dat is hoe ik er over denk.

Zijn mening en denkbeelden zijn on-democratie's en gevaarlijk maar dat was de inhoud van zijn teksten maar zijn gedrag was die van een ongelikte bbeer.

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Za Feb 22, 2020 3:31 am Reageer met quote

Zijn gedrag is een gevolg van zijn mening en denkbeelden, van daaruit denkt hij dat hij dit zich kan permitteren.

Is in mijn optiek dus niet los te zien.

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 766
Za Feb 22, 2020 4:06 pm Reageer met quote

De imam Suhayb Salam van de Utrechtse alFitrah-moskee gaf op de verhoordag van de parlementaire onderzoekcommissie duidelijk te kennen dat hij zich niet wenst te richten naar onze Nederlandse wetten, regels en orde. De Salam minacht de Nederlandse cultuur en is iedere dag bezig om islamitische kinderen (nog) verder te radicaliseren. Wij hebben het met z’n allen zover laten komen. En dan zitten er tot overmaat van ramp nog ‘n paar ’figuren’ van Denk te gniffelen. Nederland is afgegleden tot een land van bedenkelijk niveau. Als Salam onze levenswijze en cultuur zo verafschuwt, wat doet hij dan in ons land.?

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27519
Zo Feb 23, 2020 11:27 am Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
Als Salam onze levenswijze en cultuur zo verafschuwt, wat doet hij dan in ons land.?

Dat vraag ik mij al sinds jaar en dag af van al die moslims die zich hier niet kunnen aanpassen en hun eigen verderfelijke ideologie hier willen voortzetten...

Faber quisque fortunae suae

luciaT

Stamgast
Stamgast
Antw.: 182
Zo Feb 23, 2020 1:43 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
De imam Suhayb Salam van de Utrechtse alFitrah-moskee gaf op de verhoordag van de parlementaire onderzoekcommissie duidelijk te kennen dat hij zich niet wenst te richten naar onze Nederlandse wetten, regels en orde. De Salam minacht de Nederlandse cultuur en is iedere dag bezig om islamitische kinderen (nog) verder te radicaliseren. Wij hebben het met z’n allen zover laten komen. En dan zitten er tot overmaat van ramp nog ‘n paar ’figuren’ van Denk te gniffelen. Nederland is afgegleden tot een land van bedenkelijk niveau. Als Salam onze levenswijze en cultuur zo verafschuwt, wat doet hij dan in ons land.?

Ron1.1 Deze reactie is een samenvoeging van 2 ingezonden brieven van anderen in de Telegraaf.

Brieven van Tjeu Claase, Malden en Jelle Wieling, Den Helder

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13341
Ma Feb 24, 2020 6:46 pm Reageer met quote

Wat hebben de openbare verhoren van de commissie nu eigenlijk opgeleverd? Het doel was om meer informatie over beïnvloeding uit onvrije landen te krijgen door ‘deskundigen’ en organisaties onder ede te verhoren.
Ergens begrijp ik de buitenproportionele aandacht voor het voorspelbare optreden van Suhayb Salam niet zo terwijl er veel meer mensen ondervraagd zijn, of het zal het tot nu toe povere resultaat ervan zijn waarbij hij de rol van uitroepteken speelde. Ik vind nog steeds dat die parlementaire ondervragingscommissie met een volstrekt onduidelijke boodschap en zwaar onvoldoende voorbereid aan zijn taak begonnen is. Voordat je aan zoiets begint doe toch eerst grondig je huiswerk in plaats van af te gaan op vooroordelen en mensen uit te nodigen die alleen maar je standpunt bevestigen?

Lees verder: Commissie ongewenste beïnvloeding toonde onkunde en onwetendheid

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie