En op de acht Amsterdammers licht verstandelijk beperkt
Maatschappij, werk & pensioen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 Plaats reactie

nandes57

Stamgast
Stamgast
Antw.: 489
Za Sep 21, 2019 12:06 am Reageer met quote

theDon schreef:
nandes57 schreef:
Ik loop hier nou al wat jaartjes mee en ik mensen verwijderd zien worden voor heel wat minder gekrakeel dan nu.

In dat gekrakeel is wel steeds hetzelfde duo betrokken, nou vraag ik niet om verwijdering van wie dan ook maar dit duo mag zichzelf toch wel eens een aantal vragen gaan stellen, ik zal de eerste vraag stellen, "waarom"?

een geijkte opmerking was altijd, "het was hier vroeger veel gezelliger"

kan me er niets bij voorstellen.

Met humor leef je langer nandes!
Vroeger was er ook humor hier maar daar deed je niet aan mee alhoewel we wel vaak om je moesten lachen. Laughing Laughing

je kan de wijsneus uithangen maar wat mij betreft valt er over mensen die verstandelijk beperkt zijn niet zoveel te lachen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes57

Stamgast
Stamgast
Za Sep 21, 2019 12:09 am Reageer met quote

trouwens waar het werkelijk omgaat wat mij betreft is dat telkens hetzelfde duo bij het gekrakeel betrokken is, en ze er mee wegkomen.

theDon.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3662
Za Sep 21, 2019 12:36 am Reageer met quote

nandes57 schreef:
theDon schreef:
nandes57 schreef:
Ik loop hier nou al wat jaartjes mee en ik mensen verwijderd zien worden voor heel wat minder gekrakeel dan nu.

In dat gekrakeel is wel steeds hetzelfde duo betrokken, nou vraag ik niet om verwijdering van wie dan ook maar dit duo mag zichzelf toch wel eens een aantal vragen gaan stellen, ik zal de eerste vraag stellen, "waarom"?

een geijkte opmerking was altijd, "het was hier vroeger veel gezelliger"

kan me er niets bij voorstellen.

Met humor leef je langer nandes!
Vroeger was er ook humor hier maar daar deed je niet aan mee alhoewel we wel vaak om je moesten lachen. Laughing Laughing

je kan de wijsneus uithangen maar wat mij betreft valt er over mensen die verstandelijk beperkt zijn niet zoveel te lachen.

Waar praat ik over lachen om mensen die verstandelijk beperkt zijn of bedoel je de mensen hier op het forum, lijkt mij niet slim nandes!
Ik lach gewoon om de antwoorden ed hier op het forum!

nandes57

Stamgast
Stamgast
Za Sep 21, 2019 12:42 am Reageer met quote

je kan lachen wat je wil Don, maar telkens als er gekrakeel zeg maar gedonder is hier op het forum zijn jij en annette uitdrukkelijk aanwezig, niet om het onderwerp maar alleen om te rellen.

voor de rest laat ik het hierbij.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27522
Za Sep 21, 2019 10:42 am Reageer met quote

Laten we nu niet gaan doen of enkel en alleen "het duo" hier de schuldige is. Uiteindelijk zijn we er allemaal wel op een of andere manier verantwoordelijk voor. Ja, ook jij en ik. Niemand is hier een 'heilig boontje'.
Maar in het algemeen is het treurig zoals het er nu aan toe gaat. Dit forum leert wel n ding; de wereldvrede is nog heel ver weg...

Faber quisque fortunae suae

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4052
Za Sep 21, 2019 12:05 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Laten we nu niet gaan doen of enkel en alleen "het duo" hier de schuldige is. Uiteindelijk zijn we er allemaal wel op een of andere manier verantwoordelijk voor. Ja, ook jij en ik. Niemand is hier een 'heilig boontje'.
Maar in het algemeen is het treurig zoals het er nu aan toe gaat. Dit forum leert wel n ding; de wereldvrede is nog heel ver weg...

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, ook op dit forum. Maar heb je ook een verstandige visie op het doel van het openen van een topic als dit? Of op het openen van een topic met als titel: het gezeur van links begint weer? Ik stel prijs op jouw ongetwijfeld objectieve mening.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27522
Za Sep 21, 2019 12:25 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, ook op dit forum....

Met je eerste zin ben ik het eens. En dit is ook meteen het antwoord. Het is niet aan mij om te bepalen wat een ander als topic en titel kiest. Wat de n belangrijk en interessant vindt kan de ander wel totaal nutteloos en oervervelend vinden. Je hoeft niet te lezen en je hoeft niet te reageren, lijkt mij zo.
Als iemand het over het percentage licht verstandelijk beperkten wil hebben lijkt mij dat een goed recht. Anderen willen het weer graag over vluchtelingen, klimaat, rechts- of linksextremisme of politiek hebben....
Ieder zijn/haar meug, vrijheid blijheid....

Faber quisque fortunae suae

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4381
Za Sep 21, 2019 12:51 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:

Als iemand het over het percentage licht verstandelijk beperkten wil hebben lijkt mij dat een goed recht. .

En dat was wat Annette voor had met dit topic Tympaan?

Wat sneu voor haar dan he, dat men, en onder andere jij dus, dat zo slecht begrepen heeft...

annette49 schreef:
Lieve mensen, ik las gewoon het berichtje en schoot in de lach. Mag toch wel? Nee hoor, niet over mensen met beperking, en trouwens wie heeft er geen beperking? Bij de een valt het op en bij de ander niet zo snel.

Zoek toch eens niet overal wat achter en wees eens niet zo snel boos.

Het weer wordt mooi vandaag, dus geniet. Het leven is maar kort. Kom gezellig in onze tuin zitten.

bolsjewiek, deugmensch, cultuurmarxist, klimaatgekkie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 768
Za Sep 21, 2019 2:29 pm Reageer met quote

rr

Laatst aangepast door Ron1.1 op Za Sep 21, 2019 5:43 pm, in totaal 2 keer bewerkt

theDon.1

Superlid
Superlid
Za Sep 21, 2019 4:07 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
Tympaan schreef:

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, ook op dit forum. Maar heb je ook een verstandige visie op het doel van het openen van een topic als dit? Of op het openen van een topic met als titel: het gezeur van links begint weer? Ik stel prijs op jouw ongetwijfeld objectieve mening.

Dat was ik die het opende en wat is daar mis mee?????
Dat zeg ik toch ook niet als jullie topics blijven openen over (extreem) rechts?
Hier bevestig je dus mee dat alles wat met links te maken heeft, niet genoemd mag worden?

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 4052
Za Sep 21, 2019 4:45 pm Reageer met quote

theDon schreef:
WillemijnF schreef:
Tympaan schreef:

Dat zeg ik toch ook niet als jullie topics blijven openen over (extreem) rechts?
Hier bevestig je dus mee dat alles wat met links te maken heeft, niet genoemd mag worden?

Nee hoor, ik heb zelf een topic geopend over het gevaar van extreem links waar sommigen het heel graag over willen hebben in de verkeerde topics. Dus graag zelfs.
Maar de titel van het topic dat jij opende suggereert iets heel anders dan jouw openingsbericht laat zien. Daarmee lok je bewust (negatieve) reacties uit en ben je uit op trammelant en gedoe. Dus speel niet de vermoorde onschuld. En verder ben ik er wel weer klaar mee.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

theDon.1

Superlid
Superlid
Za Sep 21, 2019 5:20 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
theDon schreef:
WillemijnF schreef:
Tympaan schreef:

Nee hoor, ik heb zelf een topic geopend over het gevaar van extreem links waar sommigen het heel graag over willen hebben in de verkeerde topics. Dus graag zelfs.
Maar de titel van het topic dat jij opende suggereert iets heel anders dan jouw openingsbericht laat zien. Daarmee lok je bewust (negatieve) reacties uit en ben je uit op trammelant en gedoe. Dus speel niet de vermoorde onschuld. En verder ben ik er wel weer klaar mee.

Dat zijn jouw woorden dat ik er wat mee suggereer!
Wat doen jullie dan??
Hopen dat er weer iemand reageert die jullie af kunnen z$%ken!!
Ook ik ben er wel helemaal klaar mee, zonde dat het forum z berg afwaarts gaat om het alleen maar met topics vol te duwen over Joden, rechts, enz.
Een geintje wordt hoogst kwalijk genomen!!

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 768
Za Sep 21, 2019 5:42 pm Reageer met quote

Strafrechtadvocaat Derk Wiersum is woensdagochtend in een rustige straat in de Amsterdamse wijk Buitenveldert doodgeschoten door een jonge, nog onbekende man. Terwijl de hulpdiensten massaal uitrukten in een poging het leven van de 44-jarige vader te redden, vluchtte de dader te voet. Ooggetuigen schatten de man tussen de zestien en twintig jaar oud. En persoon zag zelfs iemand in een capuchontrui voorbijrennen.
Derk staat vooral bekend als advocaat van Nabil B., de kroongetuige in het proces rond Ridouan Taghi.
Inez Weski, de advocaat van de voortvluchtige Ridouan Taghi, zegt de speculaties over de dood van Wiersum te begrijpen, maar wil zelf niet ingaan op de zaak. Hoewel officieel alle opties nog worden opengehouden, lijkt de dood van Wiersum op een wraakactie. Het zou kunnen gaan om wraak voor B.'s verklaringen over Taghi en de liquidaties waar hij verantwoordelijk voor wordt gehouden.

Duidelijk is wel dat de dader niet licht verstandelijk beperkt is, maar zwaar gestoord is een normaal mens uit onze Nederlandse samenleving doet zoiets niet.

Als ik iemand met een capuchon(trui) op zie (zeker in de zomermaanden) ben ik extra alert, je weet maar nooit !!!!

Pagina 4 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats reactie