Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2035, 2036, 2037 ... 2040, 2041, 2042  Volgende Plaats reactie

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2022
Zo Apr 21, 2019 11:26 am Reageer met quote

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9813
Zo Apr 21, 2019 11:34 am Reageer met quote

Prettige paasdagen ! Voor iedereen !
Het weer werkt in ieder geval mee

Aard wat heb je weer een mooie kaart gemaakt met dat eekhoorntje !
Klasse!
Hier schijnt de zon al volop ! Ik hoop bij jullie ook !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12469
Ma Apr 22, 2019 4:20 am Reageer met quote

n of die geschenen heeft,dat zonnetje..ik heb er niet zo veel van kunnen genieten, zit in een drukke periode van werken, en het vast klaar maken voor de logeerpartij thuis tweede paasdag...daarbij heb ik de twee hondjes, die ook zorg en aandacht nodig hebben.(Tiny ze blijven tot dinsdagmiddag)
Prachtige kaart met wens Aard en Mieke , ik hoop dat jullie ook fijne paasdagen hebben!
Jenny was te gast bij n van haar dochters, en heeft het volgens mij heel gezellig gehad!Ik heb dus voornamelijk gewerkt, en het was erg druk!Zelfs vandaag op eerste paasdag!
Vervolg Rotterdam

ditmaal eens naar de andere kant gelopen van de kubuswoningen in het "Het Blaakse Bos"

er stond een eindje verder langs de weg een grote oranje kraan...ik heb er niets over kunnen vinden Confused

Architect Pieter Blom had eerst in Helmond de eerste kubuswoningen gebouwd, n daarover vond ik nog een leuke filmpje uit die tijd KLIK HIER

Het blijft hoe dan ook bijzonder, al zou ik er absoluut niet willen wonen!

volgende keer twee andere bekenden...nu lekker slapen!Ik wens iedereen een fijne tweede paasdag toe Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Apr 22, 2019 12:17 pm Reageer met quote

Rotterdam,Burgemeester van Walsumweg. Kunstwerk "Monument voor een ezel" van Geert van de Camp. Rotterdam/The Netherlands.

Goede morgen, ja, ik werd gisteren gehaald door Marianne had een gezellige dag ! Z leuk om te zien hoe ze ineens gegroeid zijn en hun ding doen , Lieke had 's morgens al een chocoladecake gebakken en Tom worstjes in bladerdeeg..

en Carla had een bijzonder paasaankleding van het diner alle haasjes hadden de bof !

Bij Marianne kon ik een weelde aan bloemen opnemen Elise die naast haar studie voor verpleegkundige , vakken vult bij AH. bracht ze mee, De grootgrutter had te royaal ingekocht , en het was sluitingstijd, dus ze kon ze meenemen anders waren ze in de kliko beland !

De hulp belt aan ! Ik wens jullie allen een prettige 2e Paasdag (in vl landen hebben ze die niet !

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10713
Ma Apr 22, 2019 3:03 pm Reageer met quote

Middag,
zoooooooooo Jenny dat was een super eerste paasdag voor je! Iedereen een steentje bijgedragen om zowel eten als aankleding piekfijn/gezellig te maken...............en laten we de zon niet vergeten, was een schitterende dag!

Sneu voor Jacq, denk dat er weinig genieten van het mooie weer voor haar bij geweest is: druk, druk en nog eens druk + 2 hondjes en de tweeling die een nachtje komt logeren.

Gisteren ook niet echt van het mooie weer kunnen genieten. Eerst laat aan de brunch en daarna visite maar vanmiddag gaan we wel genieten van het mooie weer, gaan brunchen bij La Maison(wel bekend bij Jacq) lekker op het terras als er tenminste een plekje is want dat het druk is daar kunnen we op wachten.

Een strak blauwe hemel........dat wordt genieten.

Wens iedereen een fijne tweede paasdag,
Lieve groetjes Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

cc

Superlid
Superlid
Ma Apr 22, 2019 5:55 pm Reageer met quote

Jullie geloven het niet..........................maar La Maison was gesloten,......met dit mooie weerrrrrr! Zijn maar door gereden naar de Houtplaats in Rheden. Was ook heerlijk zitten in het zonnetje. Het terras zat helemaal vol.......het ene stel vertrok en het andere stel nam de plaats gelijk weer in.........goed weekend voor de horeca.

Lieve groetjes Tiny

cc

Superlid
Superlid
Ma Apr 22, 2019 11:17 pm Reageer met quote

Voor ons zit de tweede paasdag er weer op...................gaan lekker slapen, morgen nieuwe dag nieuwe kansen maar ook weer een normale dag.....nou jah je weet nooit wat de dag van morgen brengt, we wachten het af!

Sweet dreams en tot morgen maar weer,

Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Di Apr 23, 2019 1:40 am Reageer met quote

Ja, voor mij zit de 2e pasemus er ook op ! Werd gehaald door Iris om 13.00 uur in de tuin tot 21.00 uur ! Heerlijk vitamine D opgedaan !

Nu wel erg moe! En morgen vroeg komt Mieke !

Dus wens jullie allen een goede nachtrust !! en idd morgen nieuwe dag , nieuwe kansen !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Apr 23, 2019 1:41 am Reageer met quote

Goedenavond...ff zachtjes typen! Laughing Jenny, kijk dr kan ik wat mee...de titel en de maker Wink verder gaan snuffelen natuurlijk, en toen kwam ik een heel verhaal tegen...maar het is dus geen waterkraan Laughing (dat beeld had ik er bij)ook geen sinaasappel-pers, of een bloem ...ik kwam het volgende verhaal tegen Lof der Zotheid, Monument voor een Ezel,van Geert van de Camp, ; In 1988 vierde de Erasmus Universiteit Rotterdam haar 75-jarige bestaan met een reeks van wetenschappelijke en culturele activiteiten, waaronder het project Lof der Zotheid, naar n van de bekendste werken van Erasmus. Het ontwerp van Geert van de Camp werd gekozen uit acht schetsontwerpen. Het uitgangspunt van dit ontwerp is het klassieke ruiterstandbeeld met in dit geval een ezel als symbool voor domheid. De ezel is getransformeerd tot een gestileerde constructie van bollen en kegels en de benen zijn vervormd tot een gestileerde golf. Het is een heel herkenbaar werk met een krachtige vorm, die je niet gauw vergeet. Het straalt monumentaliteit uit en het heeft humor en lichtheid. Het ontwerp is een eigentijdse ode aan de literatuur en humor van Erasmus. Het is een opvallende sculptuur, die in Rotterdam veel bekendheid geniet. Geert van de Camp (1962) maakt zeer gevarieerde beelden en legt zich niet vast op een soort werkwijze en materiaal. ..maar ook nog een leuke reportage klik hier Wink
Tiny, wat een kleuters inderdaad die fout-parkeerders...n hoe asociaal kun je zijn!! Mad , raar volk toch telkens weer die duivenmelkers...natuurlijk mag je ze niet over 1 kam scheren, maar ik zal nooit vergeten toen Fleur nog een uitgehongerde zwerfpoes was had ik ook 3 van die gasten aan een tafeltje eten...ze gooiden kippenbotjes voor haar neer , in de hoop dat ze de scherpe botje opat, en daar aan zou overlijden Mad
Afijn La Maison dicht(geef ze eens ongelijk!)en een ander fijn terras gevonden...lekker gegeten neem ik aan?
Jenny wat een heerlijke foto's heb je geplaatst...wat zal je genoten hebben!!Kan jij jouw neus weer goed gebruiken nu na die pittige verdoving? Laughing

Hier een drukke dag achter de kiezen, maar was weer geslaagd...ze liggen lekker te slapen nu....wilde morgen vroeg op met hen , om te picknicken bij Meinerswijk....maar ik vrees dat we dat niet meer redden, want ze zijn best laat gaan slapen!!!Zou zo leuk zijn als de kudde Koniks er dan zijn...aan de andere kant wil ik zelf graag relaxed doen, en voor de meiden is dat ook wel goed....we zien dus wel, als ze vroeg op zijn kunnen we alsnog gaan....voor nu WELTERUSTEN en mooie dromen!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Apr 23, 2019 11:20 am Reageer met quote

Goedemorgen!!Allemaal lekker geslapen ?Hier zekers wel, maar ook heel vroeg op...en dat kwam mooi uit, makkelijke kleertjes aan, oude laarsjes, broodjes gebakken, en terwijl zij de hondjes uitlieten, heb ik de picknickmand ingepakt, en snel naar Meinerswijk.....succesje...heerlijk ontbeten daar, bomen geklommen, bergjes op en af, de Koniks gespot....en weer naar huis...Het grote bad verder voorzien van warm water, en nu ff badderen voor hen...zo komt Novi ons nog een uurtje vergezellen...en dan gaan ze weer naar huis....en probeer ik ff wat rust te pakken...de hondjes vertrekken vanmiddag weer, dus het wordt rustig...het was druk, maar wel gezellig!!

fijne dag vandaag!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Di Apr 23, 2019 3:21 pm Reageer met quote

Goede middag jullie waren er vroeg bij !

Ik zei het al dit VERGETEN ZE NOOIT MEER ! Herinneringen opbouwen... met jouw fotoboek erbij ...

Het zag er ook prachtig en heerlijk uit. !! Met lekker klauteren ! en daarna een ontspannend badje ... daar zul jij vanmiddag ook wel aan toe zijn !

Ik hoop dat je als de hondjes (vriendjes voor de kinderen) straks weg zijn dat je nog een moment van rust kunt nemen voor je de bult weer op moet !

cc

Superlid
Superlid
Di Apr 23, 2019 5:32 pm Reageer met quote

Middag,
hartstikke leuk de foto's van de tweeling hier op terusten.............maar ikke heb lekker 2 filmpjes van het picknick-gebeuren.................hihi lekker puhhhhh Wink Wink Wink Exclamation
Heb Jacq geappt dat ze een te gekke oma is................en dat de kids hun oma nooit zullen vergeten......zo'n oma moet je met een lamplichtje zoeken.
De foto's dat de zusjes met water in de tuin bezig zijn zijn ook hartstikke leuk maar Jacq wat zijn ze eigenlijk aan het doen................een modderbadje maken soms??????
Straks het hele koor weer naar hun eigen huis, incl. de hondjes, hopelijk kun je dan even je rust pakken Jacq, je hebt het dubbel en dik verdient.

Over water gesproken heb net voor de 2e maal het waterschap gemaild, water in de kelder wordt nu toch echt te gek ik haal er iedere dag een emmer water uit................de hele kelder gaat naar gort. Zal een paar foto's bijvoegen voor jullie:

......Dit is toch van de zotte............en als de oorzaak buiten ons ligt kunnen ze een behoorlijke claim van ons aan hun broek krijgen.

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Di Apr 23, 2019 11:58 pm Reageer met quote

Tiny, dat heet dweilen met de kraan open !

Ik wens jullie allemaal welterusten !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Apr 24, 2019 2:05 am Reageer met quote

Goedenacht...inderdaad, dat is dweilen met de kraan open...wt ellendig!!n het speelt al z lang!!Ik dacht dat het onder controle was, maar niet dus! Rolling Eyes

er wordt inderdaad met modder gespeeld(schoon speelzand, en water..kan je heerlijk mee kliederen!! Laughing n heksensoep van brouwen....Novi vindt het heerlijk, ik k als ik haar zo bezig zie.. Laughing .haar ouders vinden het minder geslaagd...

gelukkig zijn er bij ons heel veel truitjes en broekjes en zelfs jasjes extra...maar misschien snap je nu ook waarom ik zo'n regenpakje n laarsjes belangrijk vindt! Wink
Dank jullie wel voor jullie leuke lieve reacties...het was een geslaagde logeer partij...voor de hondjes ook!!Ik ben nu wel erg moe! Very Happy

Afijn we gaan toch weer even terug naar Rotterdam...

Naast de Markthal staat een ander reuzenrad dan waar ik vorig jaar in gezeten heb...dat was the View , dit is Dinner Wheel , waarin mensen kunnen lunchen, hightean en dineren. Laughing [img]https://www.50plusser.nl/forum/userpix/5364_100_81.jpg[/imgik loop richting de Laurenskerk ,

het enige overblijfsel van het middeleeuwse Rotterdamse stadscentrum. (daarover later meer)Mijn aandacht wordt getrokken, wat het Erasmus Monument blijkt te zijn...naast de Laurenskerk in een soort hofje..

Het beeld bestaat uit de nagemaakte facade van het originele geboortehuis, die ook in dit geval slechts 50 cm diep is, waarop heel groot het portret van Erasmus is afgebeeld.Het portret en de facade is volledig opgebouwd uit majolica tegels.Naarmate je dichterbij het beeld komt wordt het portret van Erasmus onscherp en blijkt het te zijn opgebouwd uit zijn eigen teksten

De teksten zijn zowel in het Nederlands als het Latijn afgebeeld.

Volgende keer de Laurenskerk(wil het ooit eens van binnen bekijken)Voor nu een welgemeend welterusten en mooie dromen!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Wo Apr 24, 2019 1:23 pm Reageer met quote

Mogge,
er is heel wat moois verloren gegaan in R'dam in de oorlog als ik het goed begrijp is alleen de kerk er ongeschonden uit gekomen. Vond het monument van Erasmus best wel mooi ondanks dat ik geen liefhebber ben van moderne kunst.............maar dit monument heeft wel iets zeer zeker door de teksten van Erasmus......voor mij persoonlijk is hier echt aandacht aan besteed wat ik, na mijn indruk, bij de moderne kunst niet kan ontdekken.

Wat heerlijk voor de tweeling en Novi.........lekker kliederen met water en zand nu begrijp ik ook waarom jij regenjasje/laarsjes in voorraad hebt Exclamation
De tweeling heeft het dus super naar de zin gehad....kan ook niet anders met zo'n top-oma. De hondjes weer naar huis en ook naar de zin gehad, wat wil je nog meer? Jah we willen wel meer "een minder vermoeide oma" Wink Exclamation

Snap Jacq dat je dacht dat de kelder verholpen was maar niets is minder waar het is alleen zo dat in de winterdag en dan vooral als het vriest onze kelder droog is en als het een paar dagen flink heeft geregent is de kelder ook droog. Kun je nagaan hoe blij ik ben(normaliter niet.....) als het vriest of regent. Kortom het is gewoon heel vreemd, gebruik in de winterdag/regen ook het toilet/keukenmachines/douche etc. etc. en dan blijft de kelder droog dus het kan voor ons gevoel niet aan ons riool liggen. Gisteren ook het waterschap weer eens gemaild maar tot nu toe nog niets gehoord.

Zo nu weer eens de handen uit de mouwen gaan steken,
Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Apr 24, 2019 10:33 pm Reageer met quote

Goedenavond..was ik even...Ik laat Rotterdam even op de plank liggen, en neem jullie mee op mijn tochtje van vandaag...ge kroonjuwelen van het Belmonte Arboretum in Wageningen Love ...ik was er al eerder, maar niet rond deze tijd...veel Rododendron's staan in bloei nu...n dat is zo genieten...af en toe wist ik gewoon weg niet waar ik moest kijken...gelukkig stonden er veel bankjes, en kon je al dat moois even rustig in je opnemen!!

Op de Wageningse berg, een stuwwal uit de ijstijd, ligt het voormalige landgoed Belmonte met een schitterend uitzicht over het rivierengebied. Het landgoed werd eind 19e eeuw gesticht door Thierry Juste baron de Constant Rebecque de Villars. Na de Tweede Wereldoorlog kwam het door oorlog gehavende landgoed in handen van Wageningen Universiteit, die er een botanische tuin vestigde.

Overal zijn de sporen van de rijke geschiedenis te zien. Rododendrons, rozen en talloze bomen, struiken en heesters van natuur- en cultuurhistorische waarde vormen de belangrijkste collecties van het 11 ha grote stadspark, dat daarmee n van de grotere botanische tuinen van Nederland is. De tuin straalt een natuurlijk beeld uit, met ruimte voor plant, dier en mens.

nu op tv DNA onbekend...favoriet voor mij, dus ik ga ff kijken nu!!Wordt vervolgd!!! Wink Hele fijne avond gewenst!!

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Apr 24, 2019 10:50 pm Reageer met quote

Goede avond , je had me beloofd voor mij mee te genieten ! En dat heb je met deze foto s wel waar gemaakt ! In een woord prachtig !
Ik moet nog foto s hebben van vorig jaar van het arboretum !

Heb vanmiddag op het balkon gezeten tot het begon te hozen ! Ben nu toch erg rozig van de buitenlucht !
En wens jullie allen een goede nachtrust !

cc

Superlid
Superlid
Wo Apr 24, 2019 11:28 pm Reageer met quote

Jenny rozig en Jacq helemaal bloemig.............geintje.......Jacq mooie foto's op Heiderust de begraafplaats staat in het verlengde van de ingang ook zo'n prachtige struik en ik kan zonder meer zeggen een loeier van een struik, alleen jammer dat de bloei zo kort duurt.

Hier komt het met bakken de lucht uit en Seb moet nog naar buiten, dat wordt droog maken voor het beestje en voor het vrouwtje want ik wordt net zo nat als hij.

Dan de kooi in, is voor vandaag weer genoeg geweest,

Slaap lekker met mooie dromen als het ff kan,
Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Apr 25, 2019 12:02 am Reageer met quote

Dat was nog maar een beginnetje hoor die blommen-foto's!! Laughing Tiny schreef ; dat wordt droog maken voor het beestje en voor het vrouwtje want ik wordt net zo nat als hij. Heb je geen paraplu Tiny?Of een oude regenjas?...ik had met mijn huisdieren altijd een geheel assortiment om met weer en wind eruit te kunnen met hond en poezenbeesten(die liepen gezellig mee)
Afijn net DNA- onbekend gekeken, zijn er hier nog meer kijk-liefhebbers van dat programma?

een enorm gekronkel...

z dat was het wl voor nu...wordt vervolgd, hopelijk genieten jullie zo een beetje mee...ik zet mezelf ff lekker een jazzy muziekje aan, en gaat zo slapen!!Sweet dreams!!

nenne13

Superlid
Superlid
Do Apr 25, 2019 10:54 am Reageer met quote

Goede morgen, een buitje regen was wel nodig !

maar wat een prachtig arboretum is dat in Wageningen ! dat komt op mijn bucket-list ! heb nu erg genoten hier en op FB van je schitterende foto's !

wens jullie allen prettige donderdag = Novi-dag ?

Pagina 2036 van 2042 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2035, 2036, 2037 ... 2040, 2041, 2042  Volgende

Plaats reactie