theDon.1

Superlid
Antw.: 3662
|
Wo Feb 07, 2018 11:59 pm |
|
|
Tsja, al die moderne en luxe snufjes aan de en op de auto, is leuk maar is het ook veilig?
Moderne auto's blijken extra kwetsbaar zodra de voorruit bevroren is. Nu de temperatuur 's nachts weer onder het vriespunt daalt, bestaat het risico dat bepaalde veiligheidssystemen het laten afweten. Dat komt doordat een camera pas goed functioneert als hij goed zicht door de voorruit heeft.
Lees verder; klikkie
|
|
 |
|
|

Advertentie

|
|
 |
|
|

nandes

Superlid
Antw.: 8433
|
Do Feb 08, 2018 12:37 am |
|
|
je moet je ruiten gewoon altijd goed schoonmaken voor je gaat rijden, anders boete van min 500 euro
Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n |
|
 |
|
|

Keesvi

Superlid
Antw.: 15904
|
Do Feb 08, 2018 10:10 am |
|
|
nandes schreef: |
je moet je ruiten gewoon altijd goed schoonmaken voor je gaat rijden, anders boete van min 500 euro |
Of schoonhouden door ze af te dekken. Mee eens. Als je sommige gekken ziet rijden met slechts een kijkgaatje van een paar cm vraag je je af wat ze bezielt...
“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela) |
|
 |
|
|

Tympaan

Superlid
Antw.: 30389
|
Do Feb 08, 2018 11:33 am |
|
|
. Ruiten en spiegels schoonmaken lijkt mij vrij zinvol. Maar ik vraag mij inderdaad wel eens af in hoeverre al die huidige electronica zich zal gedragen bij meer extreme temperatuurverschillen. Vooral als er steeds meer handelingen van de bestuurder worden overgenomen en we straks echt zelfrijdende auto's hebben...
In de showroom werkt het allemaal prachtig. Maar in de dagelijkse praktijk wil het allemaal nog wel eens tegenvallen...
Faber quisque fortunae suae |
|
 |
|
|

theDon.1

Superlid
Antw.: 3662
|
Do Feb 08, 2018 8:37 pm |
|
|
Tympaan schreef: |
. Ruiten en spiegels schoonmaken lijkt mij vrij zinvol. Maar ik vraag mij inderdaad wel eens af in hoeverre al die huidige electronica zich zal gedragen bij meer extreme temperatuurverschillen. Vooral als er steeds meer handelingen van de bestuurder worden overgenomen en we straks echt zelfrijdende auto's hebben...
In de showroom werkt het allemaal prachtig. Maar in de dagelijkse praktijk wil het allemaal nog wel eens tegenvallen... |
Je kan er gewoon niet op vertrouwen, zo simpel is het.
Je zal maar op de weg rijden en er valt stront van een vogel op je ruit, weg alle mooie systemen.
|
|
 |
|
|
 |