reclame/rare berichtgevingen
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Plaats reactie

Ofsen

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Di Feb 06, 2018 1:39 pm Reageer met quote

Iemand, zie hieronder, presteert het om veel onzin op 8 artikelen van mij te zetten. hoe kan ik deze man/vrouw blokkeren en wat doen jullie er aan om dit uit te sluiten.
MAVISL.WANCZYK

06 feb 2018 04:16
Goede dag iedereen, dit is mijn getuigenis over hoe ik een $ 758.700.000 Powerball Jackpot-loterij won. Ik wil deze gelegenheid gebruiken om Great DR ULTIMATE te bedanken voor het uitbrengen van de winnende spreuk voor mij om de loterij te winnen van een $ 758.700.000 dollar loterijticket. Ik speel de afgelopen 3 jaar loterijen en heb er nooit een gewonnen. Sindsdien ben ik niet in staat geweest om een lotto te winnen en ik was zo van streek en ik had hulp nodig om deze mega miljoen loterij te winnen. dus ik besloot om online te gaan en hulp te zoeken, daar zag ik zoveel goede getuigenissen over deze man, DR ULTIMATE, over hoe hij lotto lotto een geluksprijs heeft gegeven voor mensen om de loterij te winnen. Ik nam ook contact met hem op en vertelde hem dat ik de powerball-loterij wilde winnen, hij wierp een spreuk voor mij die ik gebruik om te spelen en won $ 758.700.000 dollar aan power ball-loterij. Ik ben deze man zo dankbaar, voor het geval je hem ook nodig hebt om je te helpen winnen, je kunt hem contacteren via zijn e-mail: (ultimatespellcaster21@gmail.com) of WHATSAPP hem op (+1 {325} 2619144] hij zal Ik zal hem voor altijd helpen zoals hij mij heeft geholpen. Ik zal hem voor altijd dankbaar zijn en altijd het goede werk van hem aan de hele wereld getuigen. Neem contact met hem op via e-mail (ultimatespellcaster21@gmail.com) of whatsapp op (+1 {325} 2619144} hij zal u zeker helpen om elke vorm van loterij te winnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Eenzamefietser7 5

Superlid
Superlid
Antw.: 17410
Di Feb 06, 2018 2:59 pm Reageer met quote

De naam klinkt als een virus.
Bovendien zal deze mysteryguest je niet rijk maar straatarm maken.

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 25953
Di Feb 06, 2018 3:16 pm Reageer met quote

Ja heb het gisteren ook gezien op prikbord en ook bij foto van dag Exclamation

en heb op het prikbord daar op gereageerd en ben geblokt
Laughing weg met die zooi

Laatst aangepast door joke op Di Feb 06, 2018 3:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11826
Di Feb 06, 2018 3:35 pm Reageer met quote

Ik zie het nu door jouw bericht. Verder nog geen last van gehad.
Ik zie ook steeds meer reclames over vakantiehuisjes en bestemmingen verschijnen. Door een Joke 247. Ik denk dat dat ook niet helemaal de bedoeling is, Exclamation

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3616
Wo Feb 07, 2018 12:25 am Reageer met quote

Ik heb er helemaal geen last van, zie geen enkele reclame gelukkig. Laughing

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 1221
Wo Feb 07, 2018 12:54 am Reageer met quote

Ofsen schreef:
Iemand, zie hieronder, presteert het om veel onzin op 8 artikelen van mij te zetten. hoe kan ik deze man/vrouw blokkeren en wat doen jullie er aan om dit uit te sluiten.

Ofsen, een berichtje aan Thijs sturen. De spammer bij Thijs aangeven zodat Thijs zijn account kan verwijderen.
Noem het beestje ook bij de naam. Het heet “spam”.

Hier op het forum bij het onderdeel “over 50plusser/ moderators/forumregels” is ook een speciaal spam meld topic.

Spammers verschijnen nou eenmaal met regelmaat op de site, maar als Thijs weet dat er weer een spamaccount actief is, dan zal hij die spammer meteen bannen.

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
25 jaar geleden: 359 ppm, 10 jaar geleden: 387 ppm, nu: 412 ppm.

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2167
Wo Feb 07, 2018 2:40 pm Reageer met quote

Deze scammer is ook in Amerika bekend:

https://boston.cbslocal.com/2017/08/29/powerball-winner-mavis-wanczyk-facebook-social-media-scam/

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Pagina 1 van 1

Plaats reactie