Lijstje met info. voor 50 plussers, Thijs?
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Plaats reactie

luciaT..1

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Do Okt 12, 2017 2:17 pm Reageer met quote

Een poos geleden alweer deelde Thijs een schrijnend bericht van een oudere die zo goed als geen contacten meer had. Helaas kan ik het niet terugvinden.
De optie was toen om op de 50 plusser site misschien een stukje info. te zetten voor 50 plussers van instellingen, hulpverlening etc. waar men terecht kan.
Nu de vakantietijd voorbij is en de donkere dagen weer er aan komen leek het me geen slecht idee dit weer even naar voren te brengen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5319
Do Okt 12, 2017 2:47 pm Reageer met quote

Dit verzoek ondersteun ik ten volle.

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Vr Okt 13, 2017 2:00 am Reageer met quote

Quote:
geen slecht idee dit weer even naar voren te brengen.

Misschien ook handig om, wanneer je zelf even een handje over hebt, een helpend handje te noteren voor diegenen die een helpend handje even nodig hebben.

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Za Okt 14, 2017 1:12 pm Reageer met quote

Lucia zouden we niet zelf ergens een hoekje kunnen creren waar naast de reguliere info leden ook buurtinitiatieven, waarvan zij op de hoogte zijn, zouden kunnen vermelden?

Of waar men elkaar een dienst aan zou kunnen bieden, wanneer het iemand zelf even niet meer lukt.

Zodat er uiteindelijk een plekje ontstaat waar men alles kan vinden op het gebied van waar ouderen eventueel terecht kunnen op het moment dat de muren op hen af lijken te komen?

luciaT..1

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Za Okt 14, 2017 1:16 pm Reageer met quote

Hizhi.o schreef:
Lucia zouden we niet zelf ergens een hoekje kunnen creren waar naast de reguliere info leden ook buurtinitiatieven, waarvan zij op de hoogte zijn, zouden kunnen vermelden?

Of waar men elkaar een dienst aan zou kunnen bieden, wanneer het iemand zelf even niet meer lukt.

Zodat er uiteindelijk een plekje ontstaat waar men alles kan vinden op het gebied van waar ouderen eventueel terecht kunnen op het moment dat de muren op hen af lijken te komen?

Ik stuur je even een pb.

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Za Okt 14, 2017 1:19 pm Reageer met quote

ok

Pagina 1 van 1

Plaats reactie