Reactie plaatsen lukt niet
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Plaats reactie

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2258
Za Okt 07, 2017 1:52 am Reageer met quote

Thijs, ik weet niet of meer mensen het gemeld hebben, maar als ik bovenin naar 'reacties' ga en ik wil bij een bepaald onderwerp een reactie teruggeven, dan lukt dat niet. Ik klik de knop wel aan, maar dan schiet de pagina omlaag en komt er geen reactieveld. Ik heb het ook op de telefoon geprobeerd, maar ook daar hetzelfde probleem.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3236
Ma Okt 09, 2017 12:28 pm Reageer met quote

Ik heb dit nog niet eerder gehoord en het in Google Chrome en Explorer getest. Klik je op een reactie van een forumbericht of een ander type, bijv. foto van de dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2258
Ma Okt 09, 2017 12:34 pm Reageer met quote

50plusser.nl schreef:
Ik heb dit nog niet eerder gehoord en het in Google Chrome en Explorer getest. Klik je op een reactie van een forumbericht of een ander type, bijv. foto van de dag?

Ik klik op reactie bij een foto die ik gemaakt heb en waar iemand op gereageerd heeft. Gewoon even bedanken, maar gaat dus niet.

Ik gebruik Firefox. Ik heb het net weer geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet en op de telefoon lukt het ook niet, dus het ligt niet aan Forefox, want dat gebruik ik niet op de telefoon.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie