Spamcop - oplossing tegen spam mailtjes
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Wo Sep 13, 2017 9:12 pm Reageer met quote

Natuurlijk, ik wist dat je bij spam (ongevraagde reclame per e-mail) beter niet op 'unsubscribe' en dergelijke kunt klikken maar me niet goed realiserend dat het om spam ging had ik dat niet zo lang geleden toch een paar keer gedaan. Resultaat: een dagelijkse stortvloed aan spam, oftewel veel meer dan die enkele per week...

Toch maar eens serieus gaan zoeken hoe die spam te lijf te gaan en Spamcop gebruikt. Het resultaat mag er zijn! Binnen een week nauwelijks spam in mijn inbox. Er zijn vast andere mogelijkheden maar voor mij was dit, even afkloppen, voorlopig voldoende.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

BigEd

Superlid
Superlid
Antw.: 1069
Do Sep 14, 2017 1:08 pm Reageer met quote

Dat is een goede tip Kees. Ik wordt gek van al die spamberichten.

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Sep 14, 2017 6:56 pm Reageer met quote

BigEd schreef:
Dat is een goede tip Kees. Ik wordt gek van al die spamberichten.
Kijk wel goed uit of het echt om spam gaat en niet om mailings waarvoor je jezelf ooit opgegeven hebt. Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 1227
Do Sep 14, 2017 10:17 pm Reageer met quote

Misschien zijn jullie spam berichten, hierdoor de oorzaak.

klikkie

Soms zie ik het anders als een ander en gelukkig maar, anders zou het een saaie boel worden op de wereld als iedereen hetzelfde ziet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Do Sep 14, 2017 10:59 pm Reageer met quote

Nuttige aanvulling, Don! Ik zie over de afgelopen week maar een enkel spammailtje in mijn spammap, dus ik denk dat Spamcop wel degelijk geholpen heeft om de stortvloed te keren. Ik hou de boel de komende tijd in de gaten.

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Vr Sep 15, 2017 7:43 pm Reageer met quote

Ik krijg vrijwel nooit spam in mijn inbox, laat staan op mijn HD, maar ja ik heb ook Gmail.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Sep 15, 2017 8:59 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Ik krijg vrijwel nooit spam in mijn inbox, laat staan op mijn HD, maar ja ik heb ook Gmail.
Heb ik ook, naast nog een stuk of wat andere adressen op o.a. mijn eigen domein. Meestal is spam het gevolg van onachtzaamheid. Het is raadzaam om met tenminste een adres, voor serieus/zakelijk gebruik, heel secuur om te gaan en voor het wat frivolere of experimenteerwerk een weggooi-e-mailadres. Maar als het je overkomt dan vind ik Spamcop dus een aanrader.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie