5 redenen: zet je smartphone op slot
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 10087
Vr Jul 14, 2017 4:13 pm Reageer met quote

Het gaat niet alleen om jezelf; bescherm je vrienden en meer... Een viercijferige pincode is al beter dan niets maar met eenvoudige middelen binnen luttele seconden te kraken.

Het is niet ingewikkeld om een pincode, patroonbeveiliging of vingerafdruk in te stellen. Toch doen veel mensen dat niet. Maar er staat veel meer op het spel dan je privékiekjes of e-mails. Vijf redenen om je apparaat te vergrendelen.

Bijna elke IT'er zegt dat een van de grootste zwakheden in het systeem de eindgebruiker is. Toestellen met Android en iPhones hebben sterke beveiligingsmiddelen, maar we gebruiken ze niet of verkeerd. Dit artikel is voor de smartphonegebruikers die hun apparaat niet vergrendelen (volgens de statistieken een op de tien iPhone- en een op de drie Android-gebruikers): het is tijd om de veiligheid van je mobiele apparaat iets te verstevigen:

5 redenen om je smartphone op slot te zetten

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Vr Jul 14, 2017 4:30 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Het gaat niet alleen om jezelf; bescherm je vrienden en meer... Een viercijferige pincode is al beter dan niets maar met eenvoudige middelen binnen luttele seconden te kraken.

Ik ken die eenvoudige middelen niet, vandaar dat may be met gestolen bankpassen toch nog kan worden gepind. ???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Jul 14, 2017 4:40 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Ik ken die eenvoudige middelen niet, vandaar dat may be met gestolen bankpassen toch nog kan worden gepind. ???

Het gaat hier toch over de beveiliging van smartphones? Maar daar zit loopt vaak ook een app op om makkelijk banktransacties te doen zonder bankpasje. Reden te meer om je telefoon goed te beveiligen, dunkt mij.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 1227
Vr Jul 14, 2017 9:52 pm Reageer met quote

Ik heb ook een smartphone maar doe er weinig mee.
Belangrijke dingen zoals bankieren, doe ik thuis op de pc idd vanwege de veiligheid.
vele dingen die op de smartphone zitten, gebruik ik gewoonweg niet en heb zelfs vele dingen verwijderd.
Ik heb zelfs geen abonnement maar ga via wifi spots van Ziggo.
Waarom ik hem dan wel heb.....om te bellen en gebeld te worden door uitsluitend familie en bekende, soms een appje en een sms'je en voor fotootjes.
Ik heb wel een slot(je) er op zitten. Wink

Soms zie ik het anders als een ander en gelukkig maar, anders zou het een saaie boel worden op de wereld als iedereen hetzelfde ziet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Jul 14, 2017 11:48 pm Reageer met quote

theDon schreef:
Ik heb zelfs geen abonnement maar ga via wifi spots van Ziggo.

Je hoeft je digitale communicatieziel niet te verkopen aan Ziggo. Veel winkelbedrijven, restaurants etc. bieden gratis WIFI aan. Tip: je hebt navigator apps waarbij je de kaarten op je smartphone kunt opslaan. Dat kost je wat geheugenruimte maar zo kun je wel overal navigeren, voor zover je kaartenbestanden reiken.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie